هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

برگزاری کلاس توجیهی وودبال

هیات گلف استان فارس در نظر دارد در نیمه دوم اسفند سال جای دومین دوره

رشته وودبال در قالب کلاس توجیهی وودبال برگزار کند.





















علاقه مندان می توانند برای نام نویسی به دفتر هیات استان مراجعه فرمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شماره 09173141078 تماس حاصل فرمایند.


حضور جامعه گلف کشور در راهپیمائی پرشکوه 22 بهمن


همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین ،مربیان،ورزشکاران و کارکنان فدراسیون گلف

همگام با جامعه ورزش کشور با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر شکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، جامعه گلف کشور به همراه دیگر اقشار مردم با آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای تجدید بیعت خواهند کرد.

در همین راستا فدراسیون گلف از کلیه روسای هیاتهای سراسر کشور درخواست می نماید ضمن هماهنگی لازم با مسئولین ذیربط در ستادهای دهه فجر زمینه حضور ورزشکاران و مربیان گلف را در راهپیمائی عظیم فراهم آورند.

دور برگشت لیگ گلف بانوان با حضور 12 تیم برگزار می شود


دور برگشت رقابتهای لیگ گلف بانوان کشور از شنبه ( 26 بهمن ماه) در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،طبق هماهنگی های انجام شده میان مسئولین فدراسیون گلف و نمایندگان و مسئولین تیمهای شرکت کننده، مقرر شد مسابقات لیگ گلف در بخش بانوان با حضور 12 تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار گردد.

بر همین اساس شنبه و یکشنبه(26 و27 بهمن ماه) بانوان گلفباز طی 2 روز تمرینات لازم را انجام و از دوشنبه تا چهارشنبه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

هیئت گلف استانهای قم،لرستان(2 تیم) ،زنجان،تهران، خوزستان ،گلستان، اصفهان،کرمان،خراسان رضوی،البرز و نمین سرامیک اردبیل تیمهای حاضر در لیگ گلف بانوان را تشکیل می دهند.

اولین زمین مینی گلف استان مازندران در بابل افتتاح شد


نخستین زمین مینی گلف استان مازندران با حضور رئیس هیات گلف مازندران و مسئولین ورزش استان در شهرستان بابل افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از هیات گلف استان مازندران ، نخستین زمین مینی گلف استان مازندران در شهرستان بابل رسما افتتاح شد.
بر اساس این گزارش؛این زمین که به متراژ 500 مترمربع و به صورت شش شکل هندسی می باشد به صورت استاندارد طراحی شده و از این پس علاقمندان به ورزش گلف در استان مازندران و شهرستان بابل میتوانند از این زمین استفاده کنند.

گفتنی است این زمین در کیلومتر 5 جاده بابل به آمل در مجموعه ورزشی مانی اسپرت واقع شده است.
در مراسم افتتاح زمین های مینی گلف ، محمد رضا رنجبر رئیس هیات گلف استان مازندران ، آقای شکری پور عضو شورای شهر بابل ، امیرنیا رئیس اداره ورزش و جوانان بابل ، روسای هیئتهای دو و میدانی ، بیلیارد و ورزش های همگانی بابل و همچنین روسای هیئت های گلف شهرستان های استان به همراه جمعی از خبرنگاران ورزشی حضور داشتند.
در پایان این مراسم روسای هیئت های شهرستان ها طی جلسه ای که در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان بابل انجام شد، در خصوص رشد و توسعه گلف در استان با یکدیگر گفتگو و نظرات و پیشنهادات خود را به سمع رئیس هیئت گلف استان مازندران رساندند همچنین مقرر شد 18 بهمن ماه و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر جام رسانه های مینی گلف میان خبرنگاران ورزشی استان مازندران برگزار گردد.

خادم: با برنامه ریزی اصولی شاهد شکوفایی گلف در ایران خواهیم بود


معاون حقوقی،مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی اصولی و با رویکردی علمی شاهد شکوفایی گلف در ایران خواهیم بود..

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، امیر رضا خادم روز گذشته در دیدار با کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون ضمن مطلب فوق اظهار داشت:با توجه به المپیکی بودن گلف امیدوارم در آینده ای نزدیک این رشته ورزشی بتواند از جایگاه مناسبی برخوردار شود.
وی همچنین اظهار نمود؛در راه توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی باید از ظرفیتهای موجود استانهای مستعد در این زمینه بهره مند شد.
در این دیدار کیکاوس سعیدی گزارشی از وضعیت موجود گلف کشور ارائه و آخرین وضعیت و جایگاه گلف کشورمان را در آسیا و جهان برای معاون حقوقی،مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان تشریح نمود.
رئیس فدراسیون گلف کشورمان در این دیدار اذعان نمود؛با توجه به سوابق درخشان قهرمانی دکتر خادم در المپیک و جهان طلیعه خوبی برای ورزش کشور مورد انتظار است.