هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

مجمع عمومی هیات گلف استان فارس برگزار شد

مجمع عمومی هیات گلف استان فارس با حضور سرپرست فدراسیون و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی هیات گلف استان فارس با حضور "بهروز منتقمی" سرپرست فدراسیون و رئیس مجمع، " کامیاب" مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و نایب رئیس مجمع، "مهرداد جمشیدی" سرپرست امور دبیری فدراسیون ، "سالاری" معاون ورزشی اداره کل استان فارس و دیگر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.
در این نشست " بهروز منتقمی" سرپرست فدراسیون بر برگزاری هر چه منظم تر مجامع هیات های استانی که منجر به انسجام و وحدت و همدلی بین استان ها می گردد، تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای رؤسای قبلی استان از حضور آقای کامیاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس در این مجمع تشکر نمود.

سرپرست فدراسیون گلف در ادامه نیز هیأت های گلف استانی را به همکاری و تعامل فی مابین ادارات کل در خصوص عملکرد و همچنین برنامه های هیات در سال جاری ترغیب کرد.
منتقمی همچنین ضمن قدردانی از حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اذعان داشت: توجه و حمایت اداره کل استانها از هیات و کمیته های زیر مجموعه لازم و حیاتی است و با توجه به اینکه هیات رییسه فدراسیون گلف نگاه ویژه ای به بحث استفاده بهینه از امکانات موجود دارد لذا هیات های استانی باید در این موارد پیشرو باشند.
وی افزود: در این راه حضور بخش خصوصی در جهت پیشبرد اهداف هیات ضروری است و استان فارس استانی مهم و تاثیرگذار در توسعه گلف است. از حمایت های ارزشمند مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بویژه مدیرکل محترم نیز قدردانی می‌کنم.
همچنین سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت که وودبال استان جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد چرا که با حضور 3 نفر از بین 8 ملی پوش کشور و کسب مدال طلای گیت این وان در مسابقات جهانی این ادعا اثبات گردیده است.
در پایان مدیرکل استان فارس قول اختصاص یک زمین تمرینی گلف را دادند و ظهار داشتند این مهم تا پایان سال تحقق می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد