هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

نفرات برتر مسابقات انتخابی وودبال استان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات انتخابی وودبال استان معرفی شدند
مسابقات انتخابی تیم وودبال استان فارس برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، کریم لقمانی رئیس هیات گلف استان فارس جمعه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان با بیان این مطلب اظهار داشت : رقابتهای انتخابی و قهرمانی وودبال استان به همت هیات گلف استان و شیراز صبح امروز جمعه 15 اردیبهشت ماه با حضور 20 شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان در زمین چمن منطقه 7 شهرداری شیراز برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

وی بیان کرد: در این رقابتها در بخش آقایان علی رضا دهقان و سید جواد کشاورز مویدی به ترتیب اول و دوم شدند و محمد رضا علی زاده و حمید قربانی مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

           لقمانی افزود: در بخش بانوان نیز حمیده سرکوبی شیرازی و سمیه صالحی آباده به ترتیب مقامهای اول و دوم را به دست آوردند و ساره جلالی و الهام رشیدی مشترکا سوم شدند.

رئیس هیات گلف استان فارس در پایان ضمن قدردانی از مسوولان شهرداری منطقه 7 شیراز گفت: این نفرات به عنوان تیم منتخب استان در دو بخش آقایان و بانوان ، در آینده نزدیک در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.


جلسه هماهنگی و اجرایی زمین مینی گلف شیراز

 جلسه هماهنگی و اجرایی زمین مینی گلف شیرازدرتاریخ 3/2/96 با حضور شهردار محترم منطقه هفت و هیات گلف استان برگزار شد

در این جلسه که با  حضور جناب آقای مهندس مسعودی شهردار محترم منطقه 7 شیراز جناب آقای مهندس بهمنی مسوول بخش تربیت بدنی شهرداری منطقه  آقای کریم لقمانی رییس هیات گلف و آقای نادر کرمی دبیر هیات گلف استان فارس برگزارگردید موارد زیر مورد بررسی و تایید قرار گرفت:

1.       تکمیل موانع باکس های مینی گلف ساخته شده در زمین گلف شهرداری منطقه 7

2.       نصب موکت باکس های مینی گلف.

3.       نصب روشنایی مورد نیاز زمین مینی گلف ووودبال

4.       دراختیارقراردادن مکانی بعنوان دفتر وقراردادن لوازم آموزشی

5.       تشکیل تیم شهرداری منطقه 7بانوان وآقایان وآموزش و شرکت در مسابقات گلف و رشته های زیر مجموعه آن وتاکید جناب مهندس

مسعودی براین موضوع

6.آموزش گلف به شهرداران مناطق بنا به پیشنهادجناب مهندس مسعودی

7. هماهنگی جهت برگزاری مسابقه انتخابی استان در تاریخ 15 اردیبهشت زمین گلف شهرداری منطقه 7 شیراز.

8.       بازسازی وتغیر مکان فعلی تابلو راهنما با پیشنهادآقای مهندس بهمنی

این جلسه که به صورت صمیمانه ای برگزار شد جناب آقای مسعودی دستورفرمودند هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام گردد تا با هماهنگی با فدراسیون ، اداره کل ورزش وجوانان استان  و هیات گلف افتتاحیه ی باشکوهی را بعنوان بزرگترین زمین مینی گلف جنوب کشور برگزار شود.

در پایان این جلسه از زمین مینی گلف یاد شده بازدید بعمل آمد.