هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

برگزاری کلاس مربیگری وودبال

به اطلاع می رساند فدراسیون گلف در نظر دارد نخستین دوره کلاس مربیگری درجه 3 وودبال را با میزبانی هیات گلف کرمانشاه توسط انجمن وودبال کشور برگزار نماید.


                                                          جدول زمانی دوره 


توضیحات

شرح

زمان

تاریخ

اسکان و پذیرایی توسط هیات گلف کرمانشاه

ورود متقاضیان

صبح تا عصر

15/11/93

با حضور بانوان و آقایان

برگزاری کلاس تئوری

8 تا 12

16

نحوه آموزش وودبال و عیب یابی فنی

کلاس عملی آقایان

14 تا 16

16

نحوه آموزش وودبال و عیب یابی فنی

کلاس عملی بانوان

9 تا 12

17

بازدید از آثار باستانی کرمانشاه (الزامی نیست)

استراحت

15 تا 18

17

مشتمل بر موارد تدریس شده در کلاس

آزمون کتبی بانوان و آقایان

9 تا 11

18

مشتمل بر مسابقه فنی و آزمون نحوه آموزش وودبال

آزمون عملی بانوان

13 تا 16

18

خروج از بعد از ظهرروز 18 دی می باشد

خروج بانوان

صبح تا عصر

19

مشتمل بر مسابقه فنی و آزمون نحوه آموزش وودبال

آزمون عملی آقایان

9 تا    12

19

خروج از ساعت 13 تا 21 می باشد

خروج آقایان

بعد از ظهر      

19


شرکت کنندگاه از هر استان:  4 نفر (2 نفر از بانوان و 2 نفر از آقایان )

ورودیه کلاس : مبلغ 2000000 ریال


شرایط لازم جهت ورود به دوره


تحویل فیش ورودیه کلاس به میزبان

همراه داشتن معرفی نامه هیات استان

کپی آخرین مدرک تحصیلی

حداقل سن 18 سال تمام

یک قطعه عکس رنگی 3*4 و رو گرفت شناسنامه و کارت ملی

توجه :پیشنیاز صدور کارت مربیگری در صورت قبولی گذراندن واحد های تربیت بدنی مرتبط به مربیگری با گواهی اداره ورزش و جوانان استان و داشتن مدرک حداقل دیپلم می باشد.

آخریخ مهلت نام نویسی و ارسال فرم های مربوطه به فدراسیون در تاریخ93/11/8 می باشد

به همین منظور جلسه ای در تاریخ 93/11/1 (چهارشنبه ) ساعت 15 برای بررسی سوابق ،مدارک ، فعالیت و در نتیجه انتخاب افراد واجد شرایط برگزار می گردد

 

نشست هیئت رئیسه و کادر اجرائی انجمن وودبال برگزار شد


بنا بر گزارش روابط عمومی انجمن وودبال؛ جلسه فوق که با حضور رئیس و دبیر فدراسیون گلف برگزار شد با محوریت تیمهای ملی و مسابقات آسیایی سال آینده، جوانگرایی و پشتوانه سازی برای تیمهای ملی، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر 18 سال و استعدادیابی در مدارس و میزبانی رویداد بین المللی وودبال در ایران انجام شد.
در این جلسه، مهین باورساد نائب رئیس بانوان، مهدی ترحمی، دبیر انجمن، محمد مهدی سعیدی، نائب رئیس انجمن، داوود آشتیانی رئیس کمیته فنی، مهرداد جمشیدی، مدیر تیمهای ملی و رئیس کمیته آموزش و کریم لقمانی، مشاور عالی انجمن وودبال حضور داشتند.
فریدون یوسف شاهی، دبیر فدراسیون گلف نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب کیکاوس سعیدی بعنوان نائب رئیس فدراسیون وودبال آسیا؛ بر تلاش بیش از پیش کادر اجرائی و تشکیلاتی انجمن وودبال در جهت پیشبرد اهداف ملی و بین المللی تاکید کرد.
وی با ابراز خرسندی از روند همکاری های انجمن و فدراسیون و همچنین تاکید بر حفظ تعامل سازنده با متخصصان و صاحب نظران اظهار داشت: "در نشست دیروز انجمن وودبال ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی 2015 تایلند مشخص گردید که بر این اساس از میان نفرات غربال شده در مسابقات قهرمانی کشور سالجاری 4 نفر از بانوان و 3 نفر از آقایان در اردوی انتخابی اسفندماه جهت اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب می گردند و کمیته فنی انجمن نیز بایستی در زمان مقرر مربیان و سایر نفرات مد نظر را جهت تصمیم گیری نهایی به فدراسیون معرفی نماید. برنامه انجمن وودبال در جهت پشتوانه سازی و توجه به رده های سنی پایه نیز بسیار مهم می باشد و فدراسیون از هرگونه فعالیت موثر در تمامی زمینه های آموزشی بطور جدی حمایت خواهد کرد".

تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی با آمادگی فنی صد در صد اعزام خواهد شد و امید آن می رود که شرایط اعزام و امکانات مورد نیاز در حد مطلوب فراهم شده تا حضور موثری در این رقابت ها از سوی تیم ملی وودبال کشور به نمایش گذارده شود.
خاطرنشان می سازد، با تایید و تصویب کلیه اعضاء حاضر در جلسه مقرر شد برنامه استعدادیابی و برگزاری مسابقات زیر 18 سال در راس برنامه های عملیاتی انجمن وودبال قرار گیرد و پیرو مذاکرات انجمن با فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال در خصوص میزبانی یک رویداد بین المللی در ایران طی دو سال آینده، برنامه هایی مدون با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مشخص گردد.
همچنین؛ مهین گنجعلی باورساد، نائب رئیس انجمن در بخش بانوان حکم انتصاب خود را از کیکاوس سعیدی، رئیس فدراسیون و انجمن وودبال دریافت کرد و گواهی مربیگری بین المللی مهدی ترحمی، داور بین المللی و دبیر اجرائی انجمن وودبال، نیز به وی اعطاء گردید.
نشست آتی انجمن وودبال نیز پیش از پایان سالجاری جهت تدوین برنامه های عملیاتی تشکیل خواهد شد.

تبریک رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص انتصاب کیکاوس سعیدی به سمت نائب رئیس فدراسیون وودبال آسیا


کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه به فدراسیون گلف، انتصاب کیکاوس سعیدی، رئیس فدراسیون گلف کشور را به سمت نائب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال تبریک گفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن وودبال کشور؛ کیکاوس سعیدی، رئیس فدراسیون گلف و رئیس انجمن وودبال با رای مجمع عمومی سالیانه فدراسیون آسیایی وودبال در دسامبر سال میلادی 2014 موفق به کسب کرسی نائب رئیس وودبال آسیا گردید.
طی حکم وی که از طرف توماس کوک، رئیس فدراسیون وودبال آسیا ارسال گردید عنوان شده است که با توجه به رشد وودبال در کشور ایران، ساخت لوازم و وسایل و همچنین حضور موثر در رویدادهای بین المللی فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال، به موجب این حکم به عنوان نائب رئیس فدراسیون وودبال آسیا منصوب می گردید؛ و در این خصوص نیز کیومرث هاشمی ضمن تبریک کسب این عنوان؛ برای انجمن وودبال ایران و ریاست محترم فدراسیون گلف و انجمن آرزوی موفقیت نموده است.
خاطرنشان می سازد؛ تیم ملی وودبال با کسب عنوان پنجمی در مسابقات بین المللی تایوان 2013، خودکفائی در ساخت و تولید ادوات وودبال و همچنین افزایش 100 درصدی در توسعه وودبال کشور طی دو سال فعالیت؛ موفق به کسب این کرسی ارزشمند گردیده است.

رییس فدراسیون گلف: ایران چهارمین تولید کننده تجهیزات رشته وودبال در جهان است

رییس فدراسیون گلف گفت:اکنون ایران به عنوان چهارمین تولید کننده تجهیزات وودبال در سطح جهان شناخته شده است که این افتخار پس از تولید تجهیزات وودبال توسط هیأت گلف استان فارس و تایید آن توسط فدراسیون جهانی نصیب ایران شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان فارس،کیکاووس سعیدی در حاشیه دیدار با کمانه مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان داشت : باید حمایت کنیم تا این صنعت ورزشی که در ایران تولید می شود بتواند بازار جهانی را پوشش دهد و با تحقق این امر نیز باعث خودکفایی این رشته می شود.
سعیدی بیان کرد:دراجلاسیه هیات رییسه کمیته وودبال اسیا که اخیرا در کشور چین برگزار شد، به عنوان نایب رییس این کمیته انتخاب شدم واکنون ایران به عنوان پایگاه وودبال غرب آسیا در سطح این قاره مطرح است.
وی اضافه کرد: همچنین دراجلاسیه آسیا و پاسفیک که درملبورن برگزار شد پس از ارایه گزارش ،گلف ایران 14 پله صعود کرد و این فرصت خوبی بود چرا که در این اجلاس خواستار حمایت بیشتر کنفدراسیون آسیا از گلف ایران بویژه در بخش آموزش و تجهیزات شدیم.
وی افزود:در راستای همین درخواست ،رییس کنفدراسیون گلف آسیا و رییس فدراسیون گلف کشور قطر طی ماه جاری به ایران سفر خواهند کرد و ضمن بررسی وضعیت گلف ایران با مسولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان پیرامون راهکارهای توسعه رشته های ورزشی مذاکره خواهند کرد .
رییس فدراسیون گلف ادامه داد: دور اول رقابت های سوپر لیگ باشگاه های کشور با شرکت 9 تیم رو به پایان است و مسابقات لیگ بانوان و لیگ دسته یک نیز مراحل ثبت نام را پشت سر می گذارد و تا اسفند ماه این رقابت ها را آغاز خواهیم کرد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت بودجه فدراسیون اظهار داشت:تاکنون 50 در صد اعتبارات کمیته ملی المپیک و60 در صد اعتبارات وزات ورزش و جوانان به فدراسیون را جذب کرده ایم اما برای توسعه فعالیت های خود بویژه در بخش سخت افزاری نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستیم.
سعیدی در خصوص برگزاری مسابقات گلف جام دیپلمات ها گفت: این رقابت ها با استقبال خوبی از سوی سفیران کشورهای مختلف در ایران برگزار شد که این امر موجب تحکیم روابط در بخش های مختلف بویژه در ورزش می شود .
وی در خصوص وضعیت گلف فارس گفت: تا پیش از انتخاب کریم لقمانی به عنوان رییس جدید هیات ، این رشته ورزشی وضعیت مطلوبی در فارس نداشت اما خوشبختانه دست اندر کاران این هیات با تلاش خود به رتبه برتر کشور رسیدند .
سعیدی به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف اشاره کرد و افزود: این مجمع تا پایان سال جاری به عنوان یکی دیگر از برنامه های مهم فدراسیون برگزار می شود .
رییس فدراسیون گلف همچنین از زمین های گلف و وود بال احداث شده توسط شهرداری در منطقه پنج و هفت شیراز بازدید کرد و گفت : ایجاد 18 باکس در زمین گلف شهرداری منطقه هفت گار بزرگی است که در هیچ کجای کشور انجام نشده است