هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

مجمع عمومی هیات گلف استان فارس برگزار شد

مجمع عمومی هیات گلف استان فارس با حضور سرپرست فدراسیون و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی هیات گلف استان فارس با حضور "بهروز منتقمی" سرپرست فدراسیون و رئیس مجمع، " کامیاب" مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و نایب رئیس مجمع، "مهرداد جمشیدی" سرپرست امور دبیری فدراسیون ، "سالاری" معاون ورزشی اداره کل استان فارس و دیگر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.
در این نشست " بهروز منتقمی" سرپرست فدراسیون بر برگزاری هر چه منظم تر مجامع هیات های استانی که منجر به انسجام و وحدت و همدلی بین استان ها می گردد، تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای رؤسای قبلی استان از حضور آقای کامیاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس در این مجمع تشکر نمود.

سرپرست فدراسیون گلف در ادامه نیز هیأت های گلف استانی را به همکاری و تعامل فی مابین ادارات کل در خصوص عملکرد و همچنین برنامه های هیات در سال جاری ترغیب کرد.
منتقمی همچنین ضمن قدردانی از حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اذعان داشت: توجه و حمایت اداره کل استانها از هیات و کمیته های زیر مجموعه لازم و حیاتی است و با توجه به اینکه هیات رییسه فدراسیون گلف نگاه ویژه ای به بحث استفاده بهینه از امکانات موجود دارد لذا هیات های استانی باید در این موارد پیشرو باشند.
وی افزود: در این راه حضور بخش خصوصی در جهت پیشبرد اهداف هیات ضروری است و استان فارس استانی مهم و تاثیرگذار در توسعه گلف است. از حمایت های ارزشمند مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بویژه مدیرکل محترم نیز قدردانی می‌کنم.
همچنین سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت که وودبال استان جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد چرا که با حضور 3 نفر از بین 8 ملی پوش کشور و کسب مدال طلای گیت این وان در مسابقات جهانی این ادعا اثبات گردیده است.
در پایان مدیرکل استان فارس قول اختصاص یک زمین تمرینی گلف را دادند و ظهار داشتند این مهم تا پایان سال تحقق می یابد.

مجمع عمومی هیات گلف استان فارس 24 مرداد برگزار می شود

مجمع عمومی و سالیانه هیات گلف استان فارس با حضور بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون چهارشنبه 24 مرداد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مجمع عمومی و سالیانه هیات گلف استان فارس با حضور بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون و مهرداد جمشیدی سرپرست دبیری فدراسیون چهارشنبه 24 مرداد برگزار می شود.

آغاز رقابت های جهانی وودبال




تیم ملی وددبال کشور از امروز به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ، تیم‌ملی وودبال کشور که دیروز ۱ دور تمرین را در زمینهای وودبال چیانگ دائو انجام داد؛ از امروز در بخشهای آقایان و بانوان به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

بیش از ۴۰۰ شرکت کننده از کشورهای ذیل در بخشهای بزرگسالان، جوانان و پیشکسوتانِ این مسابقات حضور یافته اند:
چین، هنگ کنگ، ژاپن، هند، پاکستان، عمان، ایران، سنگاپور، تایلند، تایوان، مالزی، اندونزی، اوگاندا، لائوس، پرو، مغولستان و کره جنوبی

گفتنی است، روز نخست مسابقات جهانی با بارندگی شدید موسمی همراه شده است که انتظار می رود از شدت آن کاسته شود.

خاطرنشان می سازد؛ پیش از آغاز رویدادها نیز، محمدمهدی سعیدی سرپرست تیم و مهدی ترحمی داور بین المللی مدعو؛ در نشست کمیته فنی حضور یافتند که بر این اساس در بخش دوبل فروی؛ تیم دونفره بهناز قدس و ساره جلالی با تیم دونفره اندونزی به رقابت می پردازند و تیم دونفره علیرضا دهقان و حسین یاسمی پس از یک دور استراحت با برنده رقابت تیمهای دونفره تیم های عمان و چین رقابت خواهند داشت.
شب گذشته نیز؛ بازیکنان و کادر فنی تیم در یک جلسه یک ساعته به مرور شرایط بازی ها و قوانین و مقررات پرداختند.

آغاز تمرینات ملی پوشان تیم ملی وودبال کشور در زمین های چیانگ دائو

آغاز تمرینات ملی پوشان تیم ملی وودبال کشور در زمین های چیانگ دائو تیم‌ملی وودبال با ترکیب ۸ بازیکن خانم و آقا تمرینات خود را تحت نظر سرپرست تیم آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،تیم‌ملی وودبال با ترکیب ۸ بازیکن خانم و آقا تمرینات خود را تحت نظر سرپرست تیم آغاز کردند.

ملی پوشان کشورمان امروز را بطور کامل به تمرین می‌پردازند و از فردا ساعت ۱۲ بوقت محلی و ۱۰:۳۰ صبح بوقت ایران؛ مسابقات در بخش فِروی جهانی آغاز خواهد شد.

تیم‌ملی ایران تنها یک تیم دوبل بانوان و یک تیم دوبل آقایان را در این بخش خواهد داشت که به ترتیب ساره جلالی و بهناز قدس در بخش بانوان و علیرضا دهقان و حسین یاسمی در بخش آقایان به میدان خواهند رفت.


لازم به ذکر است بانوان ساره جلالی و حمیده سرکوبی شیرازی و جناب آقای علی رضا دهقان اعزامی از استان فارس می باشند.


هوای مطبوع شرجی و بدون بارش شرایط تمرینی مطلوبی را برای ملی پوشان فراهم نموده است و به نقل ازسرپرست تیم ملی پوشان از شرایط روحی و جسمی بسیار خوبی برخوردارند.

تیم‌ملی وودبال کشور وارد تایلند شد

تیم‌ملی وودبال کشور وارد تایلند شد
تیم‌ملی وودبال که بمنظور شرکت در هشتمین دوره مسابقات جهانی به کشور تایلند عزیمت کرده بود؛ ظهر امروز بوقت محلی وارد بانکوک شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ؛ تیم‌ملی وودبال که بمنظور شرکت در هشتمین دوره مسابقات جهانی به کشور تایلند عزیمت کرده بود؛ ظهر امروز بوقت محلی وارد بانکوک شد.

هم‌اکنون تیم‌ملی وودبال کشور با یک پرواز داخلی بانکوک را به مقصد چیانگ مای و سپس به سمت چیانگ دائو؛ محل برگزاری مسابقات، ترک می‌نماید.

تیم ملی وودبال متشکل از ۸ بازیکن فردا یک دور تمرین اماده سازی را در محل برگزاری مسابقات انجام خواهد داد و روز بعد در دسته بندی های مختلف مسابقات به رویارویی با سایر رقبا خواهد پرداخت.