هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

شرکت وودبالیست های فارس در کلاس مربیگری وودبال

نخستین دوره مربیگری درجه 3 وودبال به میزبانی استان کرمانشاه در تاریخ 93/11/15 آغاز گردید . در این دوره از کلاسها که با حضور مربیان استان های کرمانشاه - فارس - همدان - گیلان - سمنان - تبریز - کرمان انجام شد، 5 نفر از مربیان در دو بخش آقایان و بانوان (سیدجوادکشاورزمویدی - افشین عابد - سمیه صالحی آباده - حمیده سرکوبی شیرازی - ساره جلالی ) از استان فارس شرکت داشتند. مدرسی این دوره به عهده آقایان مهدی سعیدی و مهرداد جمشیدی از مدرسان فدراسیون گلف ج.ا.ا. بود که در دو بخش عملی و تئوری به مدت 6 روز در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه بطول انجامید. در این دوره آموزشهای پایه ای وودبال به مربیان جهت تدریس در استانها آموزش داده شد.

مهلت ثبت نام در کلاس مربیگری درجه3 وودبال تمدید شد

مهلت ثبت نام در نخستین کلاس مربیگری درجه3 وودبال چهارشنبه هفته گذشته به پایان رسید.

بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن وودبال؛ دوره مربیگری درجه3 وودبال از تاریخ 15 لغایت 19 بهمن ماه سالجاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
مهلت ثبت نام در دوره مربیگری بر اساس بخشنامه رسمی فدراسیون هفته گذشته چهارشنبه 8 بهمن ماه 93 به پایان رسید که به توجه به علاقه مندی استانهای تحت پوشش و به دلیل دقت و حساسیت کمیته های وودبال استانی در اعزام افراد مدنظر و حائز صلاحیت شرکت در دوره؛ مهلت ثبت نام کلاس تا پایان وقت اداری امروز شنبه مورخ 11/11/93 تمدید گردید تا کلیه استانها شرایط لازم برای ورود به دوره را در اختیار داشته باشند.
خاطرنشان می سازد؛ اولین دوره مربیگری درجه 3 وودبال با هدف به روز رسانی دانش مربیان در سراسر کشور و تقویت پشتوانه های فنی انجام می پذیرد و تا کنون استانهای گیلان، کرمان، فارس، همدان، کرمانشاه، اصفهان و آذربایجان شرقی بطور صد در صد آمادگی حضور در دوره را به فدراسیون و انجمن وودبال اعلام نموده اند

سیستم ارسال و دریافت پیام کوتاه هیات گلف راه اندازی شد


سیستم ارسال و دریافت پیام کوتاه هیات گلف فارس راه اندازی شد

از ورزشکاران و دوستداران گلف و وودبال دعوت می گردد نگرش و پیشنهادات خود را به شماره 30006417512412 ارسال نمایند.

همچنین برای اطلاع رسانی آسان از تمامی ورزشکاران درخواست می شود نسبت به ارسال نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود به سامانه پیام کوتاه هیات گلف استان فارس اقدام نمایند.

تکنولوژی جدید در ورزش گلف

تکنولوژی جدید در ورزش گلف

تکنولوژی شبیه‌ساز جدید در ورزش گلف می‌تواند به عملکرد بهتر ورزشکاران کمک کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف و به نقل از خبرگزاری ایسنا ، optishot دستگاه شبیه‌ساز گلف است که از آخرین سیستم‌های آنالیز و تکنولوژی ردیاب استفاده می‌کند تا بهترین تجربه گلف را برای بازیکنان رقم بزند.
این دستگاه 16 سنسور با فرکانس 48 مگاهرتز دارد که از موج مادون قرمز استفاده می‌کند. این سنسورها چرخش چوب گلف را ردیابی می‌کنند. optishot به ورزشکار این تصور را می‌دهد که دقیقا چگونه باید ضربه بزند و سرعت و چگونگی حرکت دست باید چگونه باشد. در ورزش گلف تمرین مداوم برای پیشرفت مناسب است.
استفاده از این دستگاه راحت است. این دستگاه را می‌توان به ویندوز یا مک نصب کرد و اطلاعات را به کامپیوتر وارد کرد. این دستگاه فیلم‌های بهترین ضربه‌های گلف را به صورت سه بعدی نمایش می‌دهد. optishot2 که به تازگی به بازار آمده است حدود 500 دلار قیمت دارد.

مجموعه زمین‌های گلف پرند تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مجموعه زمین‌های گلف پرند تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه مجموعه زمین‌های گلف پرند تا ۲ سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد گفت: زمین‌های مینی گلف در شهرهای اردبیل، شیراز و همدان احداث می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛کیکاووس سعیدی اظهار داشت: در گذشته تنها 2 زمین استاندارد گلف در کشور وجود داشت که یکی در مسجد سلیمان است که سال‌ها پیش احداث شده و از پوشش چمن برخوردار نیست و دیگری در تهران و مجموعه ورزشی انقلاب واقع شده و دارای پوشش چمن است.
وی افزود: خوشبختانه به همت شرکت ملی حفاری، زمین گلفی استاندارد و 18 حفره در اهواز احداث شد و یک زمین دیگر نیز توسط بخش خصوصی در منطقه پرند تهران در حال احداث است که 2 میدان از 18 میدان، چمن کاری شده و به گزارش مدیر پروژه چمن کاری 7 میدان دیگر نیز آغاز شده و تا 2 سال آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.
رئیس فدراسیون گلف گفت: افتتاح این پروژه ظرفیت گلف کشور در بخش زیر ساخت‌ها را افزایش می‌دهد و ما می‌توانیم پاسخگوی مخاطبان بیشتری در این رشته باشیم.
سعیدی بیان کرد: به همت هیئت گلف اردبیل در این شهر در حال تملک زمین برای ساخت زمین گلف توسط بخش خصوصی هستیم که هزینه احداث را بخش خصوصی می‌پردازد.
وی عنوان کرد: در بخش زمین‌های مینی گلف توفیق بیشتری داشته‌ایم چنان که با کمک شهرداری‌های کلانشهر‌ها توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از شهرهای بزرگ را به زمین‌های استاندارد مینی گلف مجهز کنیم که در خور توجه بوده است.
رئیس فدراسیون گلف اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهری مثل تبریز، اردبیل یا جزیره کیش می‌توانیم میزبان مسابقات بین المللی مینی گلف باشیم و در همدان نیز یکی از بهترین زمین‌های مینی گلف کشور رو به اتمام است و طی یکی دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
سعیدی تصریح کرد: در شیراز نیز به همت شهرداری این شهر، 2 زمین استاندارد مینی گلف احداث شده است و زمین سوم نیز در حال آغاز عملیات ساخت هست و بنا داریم از این طریق علاقمندان را در نقاط مختلف کشور جذب کنیم و از ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی برای توسعه گلف در ایران ‌‌نهایت استفاده انجام گیرد.