هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

ملی پوشان گلف کشورمان 6 پله در جدول رده بندی صعود کردند


رقابتهای گلف آسیا_اقیانوسیه که از 14 نوامبر(23 آبان ماه) در چیانگ رای تایلند برگزار شد،روز گذشته پس
از 4 روز رقابت تنگاتنگ میان گلفبازان برتر آسیا و اقیانوسیه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛تیم ملی گلف کشورمان با بازی مثال زدنی لژیونر تیم ملی کشورمان علی خزان بیک و سایر بازیکنان آقایان حسن کریمیان،محمود جوزی وابراهیم نوری توانست در روز اول و دوم مسابقات 7 پله صعود کند و از سد تیمهایی همچون پاکستان،امارات،قطر،عمان و ...عبور کند.

بر اساس این گزارش پس از آخرین حضور تیم ملی گلف کشورمان در سال 2011( رقابتهای آسیا_ پاسفیک فیجی) که عنوان یکی مانده به آخر جدول رقابتها را به خود اختصاص داده بود ،اینبار گلفبازان کشورمان در این دوره از رقابتها 6 پله در جدول رده بندی صعود خود را در آخرین روز مسابقات مسجل کردند.

گفتنی است بهترین بازی و اسکور ملی پوشان کشورمان در روز آخر بازیها محاسبه و ارزیابی گردید که علی خزان بیک جوان مستعد تیم ملی گلف کشورمان با درخشش بی نظیر خود در این رقابتها توانست سهم به سزائی در صعود 6 پله ای گلف ایران در این مسابقات از خود به نمایش بگذارد.

حضور گودرزی زمینه رشد علمی ورزش را فراهم می‌کند


رییس فدراسیون گلف انتخاب گودرزی به عنوان دومین وزیر ورزش و جوانان را حاصل اعتماد نمایندگان مجلس به جامعه ورزش نام برد .

کیکاووس سعیدی با ابراز خوشحالی از انتخاب گودرزی به عنوان فردی متخصص و ورزشی تصریح کرد : وی از تجربیات ارزشمندی در حوزه مدیریت و ورزش برخوردار است این درحالی است که وی به دلیل سالها حضور در فضای دانشگاهی و ارتباط تناتنگ با جوانان درک عمیقی نیز از این حوزه دارد .

وی با اشاره به اهمیت زمان در برنامه ریزی در حوزه ورزش با توجه به در پیش بودن رویدادهایی چون اینچئوان کره ، جام جهانی فوتبال و رویدادهای انتخابی و کسب سهمیه المپیک ادامه داد : وزارت ورزش و جوانان 3 ماه مهم و حساس را از دست داده است وباید این زمان با مدیریت دقیق جبران شود .

رییس فدراسیون گلف ضمن قدردانی از اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای اعتماد به دکتر گودرزی اظهار داشت : بی تردید با حضور یک مدیر کاملا علمی و آشنا به فضای ورزش ، می توان فضایی متفاوت را برای این بخش ایجاد کرد که زمینه ساز رشد و توسعه ورزش گردد .
کیکاوس سعیدی در پایان گفت: بنده به عنوان عضوی از بدنه ورزش انتخاب صحیح و هوشمندانه دکتر گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان راتبریک گفته و آرزوی موققیت از درگاه خداوند متعال را برای ایشان خواستارم .

درخشش گلفبازان کشورمان در رقابتهای آسیا پاسفیک تایلند


گلفبازان کشورمان طی 2 روز گذشته موفق به کسب امتیازهای قابل توجهی در رقابتهای گلف آسیا_ پاسفیک شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛تیم ملی گلف کشورمان با درخشش در این رقابتها توانست به جایگاه مناسبی نسبت به 2 دوره گذشته این مسابقات دست یابد.
براساس این گزارش امتیاز گلفبازان کشورمان با در نظر گرفتن سطح استاندارد امتیاز 72 ضربه ،طی دو روز مسابقات به شرح ذیل می باشد:
علی خزان بیک با کسب امتیازهای 75 و 76 ،حسن کریمیان 79و 78،محمود جوزی 80و 83 و ابراهیم نوری با کسب امتیاز 84 و 81 طی روزهای اول و دوم موفق شدند جایگاه کشورمان را نسبت به برگزاری این مسابقات در سالهای 2009 و 2011 هفت پله در جدول رده بندی تا پایان روز دوم ارتقاء دهند.
مسابقات طی امروز و فردا ادامه و با مشخص شدن نفرات و تیمهای برتر به پایان خواهد رسید.
گفتنی است رقابتهای گلف آسیا _پاسفیک در شهر چیانگ رای تایلند در حال برگزاری است.

کیکاوس سعیدی در اجلاس کنفدراسیون گلف آسیا_پاسفیک شرکت کرد


اجلاس دو سالانه کنفدراسیون گلف آسیا_پاسفیک مورخ 13 نوامبر 2013 (22 آبان)با حضور کشورهای عضوکنفدراسیون گلف آسیا_ اقیانوسیه در سالن کنفرانس هتل دوزیت آیلند چیانگ رای در تایلند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ایران در این اجلاس شرکت و طی دیدار و گفتگوهای خود با روسای فدراسیونهای گلف کشورهای حوزه غرب آسیا در جلسه، در خصوص برگزاری مسابقات ادواری غرب آسیا، اعزام مربی به ایران و برگزاری تورنمنت های اوپن گلف در سطوح مختلف به بحث و تبادل نظر با همتاهای خود پرداخت.
در این نشست مسئولین جدید کنفدراسیون گلف آسیا_پاسفیک معرفی و همچنین امارات به عنوان میزبان دور بعدی این رقابتها انتخاب گردید.
بر اساس این گزارش کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف کشورمان از آقایان داتو توماس لی و کی جی لی رئیس و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا_پاسفیک جهت بررسی وضعیت و توسعه گلف در ایران دعوت بعمل آورده و مقرر شد افراد مذکور خرداد ماه سال آینده به ایران سفر کنند.
رقابتهای گلف آسیا_ پاسفیک از دو روز گذشته آغاز و طی امروز و فردا و پس از پشت سر گذاشتن 4 دور متوالی با مشخص شدن تیمها و نفرات برتر انفرادی به پایان خواهد رسید.

لیگ گلف بانوان با حضور 11 تیم برگزار می شود



دور رفت رقابتهای لیگ گلف بانوان کشور از شنبه ( 25 آبان ماه) در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،طبق هماهنگی های انجام شده میان مسئولین فدراسیون گلف و نمایندگان و مسئولین تیمهای شرکت کننده، مقرر شد مسابقات لیگ گلف در بخش بانوان با حضور 11 تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار گردد.

بر همین اساس شنبه و یکشنبه هفته آینده بانوان گلفباز طی 2 روز تمرینات لازم را انجام و از دوشنبه تا چهارشنبه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

هیئت گلف استانهای قم،لرستان(2 تیم) ،زنجان،تهران، خوزستان ، اصفهان،کرمان،خراسان رضوی،البرز و نمین سرامیک اردبیل تیمهای حاضر در لیگ گلف بانوان را تشکیل می دهند.