هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

برگزاری کلاس توجیهی گلف

هیات گلف استان در نظر دارد در بهمن ماه سال جاری کلاس آموزشی توجیهی گلف را در شیراز و در تاریخ 10 و 11 بهمن ماه برگزار کند. لذا بدینوسیله از علاقمندان دعوت می گردد جهت نامنویسی به دفتر هیات گلف مراجعه فرمایند.

برگزاری مسابقات استانی وودبال

هیات گلف استان در نظر دارد مسابقات وودبال استان فارس را در دو دوره بانوان و آقایان در شیراز و در تاریخ 25 بهمن ماه ویژه بانوان و 2 اسفند ماه ویژه آقایان برگزار نماید.از تمامی علاقمندانی که در مسابقات قبلی و یا کلاس های آموزشی وودبال شرکت کرده اند دعوت بعمل می آورد جهت نام نویسی به دفتر هیات گلف مراجعه فرمایند.

رئیس هیات گلف مازندران انتخاب شد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛در مجمع عمومی هیات گلف مازندران که با حضور کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف، احمد سعادتمند و هاشم جمشیدپناه مدیرکل و معاون ورزش و جوانان مازندران و اعضا مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شد، محمدرضا رنجبر با کسب 18 رای به عنوان رئیس هیئت گلف مازندران منصوب شد.
این مجمع در حالی در ساری برگزار شد که محمدرضا رنجبر بدون رقیب و به عنوان تنها کاندیدا حضور داشت که از 18 رای ماخوذه با کسب 18 رای هدایت گلف مازندران را به مدت چهار سال در اختیار گرفت.
کیکاووس سعیدی ، رئیس فدراسیون گلف ایران اظهار داشت: ورزش گلف در کشور به مرور زمان در حال رشد و توسعه است که باید حضور ورزشکاران در مسابقات المپیک،جهانی و آسیایی رقابت بین ورزشکاران این رشته حساس‌تر می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت ورزش گلف در 21 استان کشور گفت: در مدت دو سال پس از سرمایه‌گذاری در ورزش گلف در رنکینگ جدید جهانی هشت پله صعود داشت که این صعود می‌تواند خبر بسیار خوبی برای جامعه ورزش گلف کشور باشد.
رئیس فدراسیون گلف با اشاره به مظلومیت این ورزش در کشور یادآور شد: این ورزش حدود 97 سال پیش توسط انگلیسی‌ها در شهر مسجد سلیمان تشکیل شد و سپس در تهران نیز قدمت 56 ساله دارد، اما به علت عدم حمایت سرمایه‌گذاران جایگاه خوبی در کشور نداریم.
وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران مازندرانی در کشور ابراز داشت: مازندران با توجه به منطقه توریستی،استعداد درخشان و مدیریت خوب می‌تواند بهترین منطقه برای فعالیت،رشد و توسعه ورزش گلف در کشور و حتی منطقه خاورمیانه شود.
سعیدی با اشاره به فعالیت،استعداد و طبیعت زیبای مازندران گفت: تعجب می‌کنم با توجه به ظرفیت خوب ورزش در استان چرا ورزش گلف تاکنون در مازندران فعالیت خاصی نداشته است.
وی مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران گلف را عدم حمایت سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: با نگاه ویژه وزارت ورزش،تلاش روسا،ورزشکاران و مربیان جایگاه ورزش گلف ایران در جهان تغییر می‌کند.
سعیدی در پایان مهم‌ترین مشکل ورزش گلف را نبود زمین استاندارد در کشور عنوان کرد و افزود: از سوی وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت بیشتر ورزشکاران و همچنین بحث کلان اعتبار و بودجه 21 کارگروه در بخش ورزش و 12 کارگروه در بخش جوانان تشکیل شده است.

مجمع انتخابات رئیس هیات گلف استان مازندران برگزار می‌شود


مجمع انتخاباتی رئیس هیات گلف استان مازندران سه شنبه 12 آذر ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،در همین راستا کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون به این استان عزیمت خواهد کرد.
در مجمع انتخابات سه شنبه محمدرضا رنجبر تنها کاندید احراز ریاست هیات گلف استان مازندران می باشد.
گفتنی است ،پیش از این کوروش آبیاری سرپرستی هیات گلف مازندران را برعهده داشت.

آخرین هفته دور رفت لیگ برتر گلف برگزار شد


هفته هفتم دور رفت رقابتهای لیگ برتر گلف در بخش آقایان با انجام 3 دیدار در شهرهای اهواز و مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛در آخرین هفته دور رفت، دو تیم آزادگان مسجد سلیمان و سورتمه اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان اهوازیها موفق شدند این دیدار با کسب نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان برسانند.

در دو بازی باقیمانده از هفته آخر تیمهای پرسپولیس و نفت و گاز مسجد سلیمان به ترتیب به مصاف حریفان خود هیات گلف اصفهان و هیات هندیجان رفتند که هر دو با نتجه 6 بر صفر از سد حریفان خود عبور کردند.
بر اساس این گزارش در پایان دور رفت لیگ برتر گلف تیمهای ملی حفاری اهواز با امتیاز 18 صدر نشین جدول رده بندی است و تیمهای پرسپولیس و نفت و گاز مسجد سلیمان به ترتیب با کسب امتیازهای 15 و 10 در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر از هفته آینده پیگیری خواهد شد.