هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

تعطیلی هیات گلف در ایام نوروز

با تبریک سال نو برای کلیه پیشکسوتان، مسئولین کارگروههای هیات، مربیان و علاقه مندان این ورزش  به آگاهی می رساند که هیات گلف استان فارس از تاریخ دوشنبه 92/12/27 تا 93/1/17  به دلیل تعطیلات نورورزی تعطیل می باشد.

رئیس فدراسیون جهانی وودبال به ایران می‌آید


فدراسیون جهانی وودبال طی اطلاعیه ای به انجمن به وودبال کشورمان، از اعلام آمادگی مینگ هوئی ونگ، رئیس فدراسیون جهانی وودبال جهت حضور در ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی انجمن وودبال ایران ، کارگاه بین المللی وودبال تهران که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می گردد علاوه بر پذیرش مدرس بین المللی میزبان رئیس فدراسیون جهانی وودبال نیز خواهد بود.
این خبر عصر دیروز از طریق پست الکترونیک به انجمن وودبال ایران اعلام گردید که بر اساس اعلام و موافقت اولیه فدراسیون جهانی مقرر شده بود تنها یک مدرس بین المللی کلاس A جهت برگزاری و تدریس مفاد تئوری و عملی کارگاه بین المللی تهران عازم کشورمان شود اما با پیگیری های مجدانه مسئولین انجمن، زمینه حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران فراهم گردید.
پیش از این نیز با رایزنی در خصوص برگزاری کارگاه و فراهم نمودن مقدمات حضور مدرس بین المللی و همچنین اخذ مجوز شورای برون مرزی بخشی از تشریفات لازم با تلاش های انجمن وودبال کشور صورت پذیرفته بود.
همچنین طبق اعلام فدراسیون جهانی هدف از سفر رئیس فدراسیون جهانی وودبال به تهران بررسی پتانسیل وودبال کشور، بازدید از نحوه و کیفیت برگزاری کارگاه بین المللی تهران و برگزاری جلساتی در خصوص توسعه وودبال در خاورمیانه و افزایش تعاملات ورزشی ایران با کشورهای منطقه خواهد بود.
قابل ذکر است، فدراسیون جهانی وودبال پس از مسابقات جهانی مالزی 2012 و در پی عملکرد مطلوب تیم وودبال ایران مسئولیت توسعه وودبال خاورمیانه را به انجمن وودبال کشور مان محول نمود.

حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا در طرح استعداد یابی فدراسیون گلف


در راستای توسعه و اشاعه ورزش گلف در بین اقشار مختلف به خصوص جوانان، یکدوره آموزش مینی گلف در دبیرستان دخترانه الزهرا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛با توجه به گسترش و توسعه گلف،فدراسیون اقدامات لازم را در راستای بستر سازی و ایجاد زمینه برای معرفی این رشته ورزشی در تمامی سطوح انجام داده است،در همین راستا با آموزش شهین عینی از مربیان گلف کشورمان جهت آشنایی اولیه با مینی گلف و تجهیزات این رشته ورزشی در دبیرستان مذکور، آموزش و تمرینات لازم ارائه و سپس دانش آموزان در قالب یک مسابقه به رقابت با یکدیگر پرداختند.
گفتنی است طرح استعداد یابی و توسعه گلف در تمامی اقشار سنی به خصوص جوانان اجرا و در همین راستا در حال حاضر در دانشگاههای تبریز،زنجان و گیلان گلف به صورت واحد درسی تربیت بدنی به دانشجویان ارائه می‌شود.

هیات گلف لرستان عنوان قهرمانی لیگ دسته یک گلف را به خود اختصاص داد


دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک گلف در بخش آقایان با قهرمانی هیات گلف لرستان پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، دور رفت رقابتهای لیگ دسته یک آقایان آبان ماه با حضور تیمهای گلستان،لرستان،شاهین شهر اصفهان و زنجان به میزبانی هیات گلف اصفهان برگزار شد که در پایان پس از 2 روز رقابت، تیم های گلستان و لرستان اول و دوم شدند.
دور برگشت این رقابتها نیز با نظر مسئولین فدراسیون و در حاشیه برگزاری جام مرحوم حسین پور در زمین گلف مسجد سلیمان انجام شد که پس از 2 روز رقابت و مجموع امتیازات دور رفت و برگشت تیم هیات گلف لرستان توانست مقام نخست لیگ دسته یک گلف را بدست آورد و تیمهای گلستان،زنجان و شاهین شهر اصفهان به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.
همچنین امتیازات تیمها در دور برگشت به شرح ذیل می باشد:
هیات گلف لرستان با 257 ضربه اول شد،گلستان با 274 ضربه در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیمهای شاهین شهر اصفهان و زنجان نیز به ترتیب با 295 و 297 ضربه به کار خود پایان دادند.