هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

برگزاری اولین دوره کلاس توجیهی گلف درفارس

لقمانی به مهر خبر داد:
برگزاری اولین دوره کلاس توجیهی گلف درفارس
شیراز-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت گلف استان فارس گفت: اولین دوره کلاس توجیهی گلف استان ویژه بانوان و آقایان با حضور مدرس فدراسیون گلف، 20تا 22بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.

کریم لقمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهروندان شیرازی علاقه مندان به شرکت در اولین دوره کلاس توجیهی گلف فارس تا تاریخ 18بهمن ماه می توانند به دفترهیئت گلف واقع در بلواررحمت مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: افراد علاقمند در سایر شهرستانهای استان فارس نیزتا تاریخ 15 بهمن ماه سال جاری می توانند برای شرکت در این کلاس ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس هیئت گلف استان فارس اضافه کرد: افراد علاقه مندبه حضوردراولین دوره کلاس توجیهی گلف در شیراز می توانند روزهای دوشنبه ساعت16تا18 و روزهای سه شنبه از ساعت 9 تا11 به دفتر هیئت گلف واقع در بلوار رحمت مجموعه علمی و ورزشی اداره ورزش و جوانان استان فارس مراجعه کنند. 

لقمانی افزود: همراه داشتن معرفی نامه از اداره ورزش و جوانان ،بیمه ورزشی، کپی کارت شناسنامه و کارت ملی و...از جمله شرایط حضوردراولین دوره کلاس توجیهی گلف فارس است.

وی یادآورشد: هزینه های پرداختی شامل شرکت در کلاس آموزشی توسط مربی رسمی فدراسیون،استفاده از تجهیزات گلف و کمک آموزشی، استفاده از زمین های گلف شیراز است.

رئیس هیئت گلف استان فارس همچنین تاکید کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان فارس و بخش های تابعه که فاقد هیئت گلف هستند نیز در صورت تمایل می توانند نسبت به معرفی رئیس هیئت شهرستان خود به هیئت گلف استان فارس اقدام کنند.


اعلام زمان برگزاری جلسه های هیات گلف فارس

اعلام زمان برگزاری جلسه های هیات گلف فارس

بدینوسیله به آگاهی علاقه مندان می رساند از این پس هیات گلف استان فارس روز های دوشنبه همه هفته از ساعت 16 تا 18 و روزهای سه شنبه از ساعت 9 تا 11 آماده پاسخگویی به شما همشهریان و علاقه مندان می باشد.

کیکاوس سعیدی بامدیر کل ورزش و جوانان شیراز دیدار کرد

در راستای توسعه گلف سراسر کشور
کیکاوس سعیدی بامدیر کل ورزش و جوانان شیراز دیدار کرد

رئیس فدراسیون گلف در ادامه سفرهای استانی و در جهت توسعه گلف سراسر کشور روز گذشته به استان فارس سفر و از امکانات و تجهیزات ورزشی گلف این استان بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این سفر کیکاوس سعیدی با مدیرکل ورزش و جوانان استان(غلامرضا کمانه) ، رئیس هیات گلف استان (کریم لقمانی) و تنی چند از ورزشکاران این رشته ورزشی دیدار و طی جلسه ای که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد به گفتگو با افراد فوق پرداخت .
کیکاوس سعیدی در این جلسه با توجه به پتانسیل موجود در استان، از فارس به عنوان نطقه ای مستعد از لحاظ قهرمان پروری یاد کرد و در جهت توسعه و پیشرفت گلف در استان،از 2 زمین مینی گلف که با همت شهرداری منطقه 5و 7 مراحل پایانی آن در حال انجام است بازدید به عمل آورد.
رئیس فدراسیون گلف در جمع مسئولین و سایر حاضرین از گلف به عنوان ورزشی جذاب برای تمام گروههای سنی یاد کرد و از مساعدت و همکاری شهرداری شیراز در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی سخن گفت.
لازم به ذکر است در نشست روز گذشته مقرر شد فدراسیون در زمینه اعزام مربی ، کارشناس ، تجهیزات و آموزش این رشته در استان اقدامات لازم را بعمل آورد .

نشست راهبردی شورای گلف استان فارس برگزار شد

نشست راهبردی شورای گلف استان فارس برگزار شد
شیراز- خبرگزاری مهر: نشست راهبردی شورای گلف استان فارس باحضور مسئولان مربوطه در اداره ورزش و جوانان استان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که ظهر دوشنبه برگزارشد، رئیس فدراسیون گلف ، مدیرکل و مسئولان ورزش و جوانان فارس، شهرداران مناطق 5 و7 شهرداری شیراز، مسئول تربیت بدنی شهرداری شیراز و جوانان، مسئولان هیئت گلف فارس حضور داشتند.

در ابتدایی مراسم رئیس هیئت گلف استان فارس ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری شیراز در زمینه احداث زمین مینی گلف گفت: در شرایط کنونی برای فضای مورد نیاز برای مینی گلف در شیراز فراهم شده است و فدراسیون نیز تجهیزات لازم برای انجام این ورزش مفرح را به هیئت ارسال کرده است.

کریم لقمانی ادامه داد: برای ایجاد باکس های مخصوص در زمین مینی گلف استاندارد لازم است تا اداره ورزش و جوانان تدابیر لازم را بیاندیشیند تا بعد ازاین مردم شیراز بتوانند به شکل مناسب و مطلوب این ورزش را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط شهرداری شیراز گفت: اولین قدم برای قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط شهرداری شیراز ثبت باشگاهی به نام این ارگان است تابدین وسیله فعالیت های انجام شده شناسنامه دار شود.

در این مراسم رئیس فدراسیون گلف و شهرداران مناطق 5و 7 نیز نقطه نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت تصمیم گرفته شده با همکاری مشترک ، هیئت گلف استان، اداره ورزش و جوانان فارس و شهرداری شیراز زمین های مینی گلف ایجاد شده به شکل مناسب باکس گذاری شوند.

تلاش برای بومی کردن ورزش گلف در سطح کشور

سعیدی مطرح کرد:
تلاش برای بومی کردن ورزش گلف در سطح کشور
شیراز- خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون گلف کشور گفت: برای بومی کردن، توسعه و تعمیم ورزش گلف در سطح کشور تلاش های فراوانی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیکاوس سعیدی  ظهر دو شنبه در نشست هم اندیشی شورای راهبردی گلف استان فارس اظهار داشت: امروزه گلف ورزشی اشرافی نیست بلکه تمامی افراد می توانند برحسب توانایی و استعداد خود در این رشته فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به المپیکی شدن ورزش گلف از هم اکنون فعالیتهای لازم برای حضور ایران در مسابقات المپیک برزیل و کسب موفقیت در این رقابتها آغاز شده است.

رئیس فدراسیون گلف کشور اضافه کرد: به واقع مسئولان این رشته در سطح کشور به دنبال این موضوع هستند که از ظرفیت ورزش گلف برای ارتقای ورزش کشور و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی استفاده کنند.

سعیدی سپس از  تلاشهای انجام شده برای ارتقاء جایگاه گلف ایران در سطح جهان خبر داد و بیان کرد: ایران در زمینه گلف استعداد های فراوانی دارد که با برنامه ریزی مناسب و ایجاد امکانات لازم  برای افراد علاقه مند در آینده می توان شاهد ارتقای جایگاه گلف ایران درسطح جهان بود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری شیراز عنوان کرد: استان فارس و به ویژه شهر شیراز با توجه به پتانسیلهای مناسبی که دارد در آینده می توانند یکی از قطبهای اصلی گلف کشور شود از این رو لازم است مسئولان به شکل مناسب از این ورزش در فارس حمایت کنند.

رئیس فدراسیون گلف کشور تاکید کرد: با توجه به پتانسیل مناسب فارس فدراسیون در زمینه امکانات و اعزام مربی برای برگزاری دوره های مختلف نگاه ویژه ای به این استان خواهد داشت تا گلف بتواند به شکل مطلوب در فارس گسترش یابد.