هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

وب سایت رسمی انجمن وودبال راه‌اندازی شد

وب سایت رسمی انجمن وودبال راه‌اندازی شد



وب سایت رسمی انجمن وودبال ایران به آدرسwww.woodball.ir راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،علاقه مندان جهت پیگیری آخرین اخبار و رویدادهای وودبال می توانند به آدرس www.woodball.ir مراجعه و در خصوص این رشته ورزشی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

کلاس توجیهی مربیگری گلف درشیراز برگزار شد

شیراز- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت گلف استان فارس گفت: به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی ایران یک دوره کلاس توجیهی مربیگری گلف برای بانوان و آقایان با حضور علاقه مندان به این رشته در شهر شیراز برگزارشد.

کریم لقمانی در گفتگو باخبرنگار مهر اظهار داشت: کلاس توجیهی مربیگری گلف در شیراز با موافقت فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در زمین مینی گلف شهرداری منطقه 7 شیراز و زمین چمن مصنوعی دانشگاه شیراز ازتاریخ 20 تا22 بهمن ماه برگزارشد.

وی ادامه داد: دوره های عملی این کلاس زیر نظر "علی سلحشور" مربی فدراسیون گلف و با همکاری "نادرکرمی" مربی گلف استان همچنین "زهرافروزان"(مسوول کمیته مینی گلف هیات استان) از گلف بازان مطرح کشور برگزار شد و کلاسهای تئوری نیز زیر نظر"مریم ساسان فر"(مسوول کمیته آموزش و پژوهش هیات گلف استان} کارشناس ارشد تربیت بدنی ومدرس دانشگاه انجام شد.

رئیس هیئت گلف استان فارس سپس بیان کرد: درراستای تشویق افراد حاضر در دوره توجیهی مربیگری گلف ،بعد از این برنامه های آموزشی از جمله دراختیار قرار دادن وسائل تمرینی گلف . زمین گلف و کلاسهای آموزشی تئوری به رایگان دراختیار این گروه قرار می گیردتا این افراد با جدیت، خود را برای حضور درکلاس های مربیگری درجه 3 و نیز مسابقات کشوری آماده کنند.

لقمانی همچنین ضمن تقدیر از "مهندس سعید معصومی" شهردار منطقه 7 و مسئولان دانشگاه شیراز که در زمان برگزاری دوره مساعدت وهمکاری لازم را با هیئت گلف استان داشتند،ابراز امیدواری کرد که در آینده با تلاش بیشتر علاقه مندان و ورزشکاران گلف این رشته در فارس به جایگاه واقعی خود برسد.