هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

فراخوان دو تن از بانوان فارس به تیم ملی وودبال

انجمن وودبال کشور  دو تن از بانوان فارس را به تیم ملی وودبال کشور فراخواند  خانم ها ساره جلالی  و حمیده سرکوبی شیرازی که از وودبالیست های مطرح کشور و استان فارس می باشند با شرکت در نخستین و دومین دوره مسابقات کشوری وودبال بانوان و کسب امتیاز لازم خود را در فهرست نفرات شناخته شده وودبال قرار داده



و با توجه به تشکیل تیم ملی این رشته و برگزاری اردو های لازم در اینده نزدیک به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند شد.

نفرات غربال شده مسابقات قهرمانی کشور انجمن وودبال کشور معرفی شدند

انجمن وودبال کشور بر اساس تقویم ورزشی سالیانه و برنامه ریزی کمیته فنی و پس از برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال آقایان و بانوان نسبت به غربال اولیه نفرات مورد نظر بر اساس موازین مندرج در آیین نامه کمیته فنی اقدام نموده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی انجمن وودبال کشور و اعلام نظر کمیته های فنی و تیمهای ملی؛ نفرات ذیل الذکر در مرحله نخست غربالگری بعنوان پشتوانه آتی انتخاب تیمهای ملی در رویدادهای برون مرزی برگزیده شده اند که در صورت احراز شرایط اعزام های برون مرزی نفرات برتر به اردوهای تیم ملی فراخوان خواهند گردید.
خاطر نشان می سازد غربالگری افراد مذکور در این مرحله همانطور که پیشتر اشاره گردید؛ با رویکرد شناسایی افراد مستعد و حائز شرایط جهت پشتوانه سازی تیمهای ملی انجام پذیرفته است.

اسامی برگزیدگان آقایان:
1.محمدرضا فغانی از استان سمنان
2.حسین یاسمی از استان سمنان
3.محمد کریمی فخر از استان کرمان
4.امین یاسمی از استان سمنان
5.محمد علویون از استان قم
6.عی منفرد از استان قم
7.احسان اکبری از استان کرمانشاه
8.غلامرضا عزیززاده از استان کرمان

اسامی برگزیدگان بانوان:
1.عاطفه اسماعیلی از استان کرمان
2.محبوبه یحیایی از استان سمنان
3.بهناز قدس از استان سمنان
4.نسرین نعمت الله زاده از استان کرمان
5.ارغوان آتین از استان سمنان
6.مریم اکبرزاده از استان گیلان
7.معصومه نادری از استان آذربایجان شرقی
8.ساره جلالی از استان فارس
9.حمیده سرکوبی شیرازی از استان فارس
10.مینا عظیمی پارسا از استان همدان

پیام تسلیت


 جناب آقای  مهندس معصومی شهردار محترم منطقه 7 شیراز و عضو هیات رییسه گلف استان فارس، با کمال تأثر و تأسف درگذشت پدر گرامیتان را به شما تسلیت عرض نموده و بقای عمر جنابعالی، خانواده محترم و سایر بازماندگان را از درگاه ایزد متعال خواستاریم.


 هیات گلف استان فارس

شایسته ترین ها به اردوی انتخابی تیمهای ملی راه خواهند یافت نه برترین ها

پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وودبال در بخش بانوان:
مهرداد جشمیدی،مدیر تیمهای ملی و مربی بین المللی: شایسته ترین ها به اردوی انتخابی تیمهای ملی راه خواهند یافت نه برترین ها


مهرداد جمشیدی، عضو کمیته فنی و مدیر تیمهای ملی انجمن وودبال کشور با ابراز خرسندی از سطح رقابت های قهرمانی کشور در بخش بانوان اظهار داشت انجمن وودبال کشور بر طبق برنامه ها و تقویم ورزشی سالیانه تا کنون موفق به برگزاری رویدادهای رسمی خود شده است و با رویکردی مثبت در تلاش است تا در به ثمر نشستن اهداف ورزشی انجمن و فدراسیون گلف گام بردارد.

جمشیدی که نظارت فنی رویدادهای قهرمانی کشور وودبال آقایان و بانوان بر عهده داشت عنوان کرد: " در هر دو رویداد توانستیم پتانسیل های بالقوه وودبال را شناسایی کنیم؛ ورزشکارانی که زمانی وودبال را تحت آموزش ما آموختند هم اکنون پا به عرصه ی موفقی گذاشته اند که تحسین همگان را به دنبال داشته است و ان شاالله این روند رو به رشد ضامن توفیقات آتی انجمن خواهد بود".

مهرداد جمشیدی که خود عضویت تیم ملی، مربیگری بین المللی و موفقیت در مسابقات بین المللی تایوان را در کارنامه خود اندوخته است از تجربیات و برنامه های انجمن گفت: " انجمن وودبال همواره با حمایت فدراسیون و ریاست محترم آن، جناب آقای سعیدی، برنامه های خود را به پیش برده است و علیرغم ناملایمات و غرض ورزی افراد معلوم الحال تا کنون دستاوردهایی در خور شان ورزش کشور و در حد و اندازه های خود کسب نموده است که محصول تفکر تیمی، همکاری متقابل و استفاده از تجربیات است که این مسیر با گذشت زمان تسهیل شده و بر نقاط قوتش افزوده می گردد."

وی افزود: " زمانی که من وودبال را در کارگاه سال 88 آموختم، کمبود امکانات در فدراسیون داشتیم اما الان به نقطه ای رسیده ایم که هیئت های استانی ما نظیر هیئت گلف استان فارس، اداوات وودبال را با استاندارد بین المللی تولید می کنند که این مهم یکی از بهترین موفقیت های ماست".

مهرداد جمشیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی وضعیت اردوها و رویدادهای تیم ملی اینچنین تشریح کرد:
" مسابقات برون مرزی تشریفات خاص خود را دارد اعم از اخذ مجوز شورای برون مرزی، هماهنگی های بین المللی، تامین اعتبار، تشکیل اردوهای تیم ملی و نهایتا چینش ترکیب نفرات حاضر در مسابقات. این تشریفات بطور زنجیر وار بهم اتصال داشته و گسستگی هر یک از آنها مسیر رویداد را ممکن است تغییر دهد لذا صحبت قطعی از تعداد و یا اسامی ورزشکاران منتخب در این برهه زمانی فعلا غیرمنطقی است اما دلیلی بر توقف حرکت غربال ورزشکاران منتخب نخواهد بود. بنابراین، ما در دو مسابقه آقایان و بانوان نفراتی را غربال کرده ایم که بایستی با تجمیع نظر اعضاء کمیته فنی اسامی آنها به ترتیب اولویت اعلام گردد و به زودی این اسامی انتشار خواهد یافت".

جمشیدی ضمن تشکر از حضور تمامی ورزشکاران علاقه مند در مسابقات قهرمانی کشور و استانهای فعال تحت پوشش انجمن در پاسخ به سوال در خصوص نحوه گزینش نفرات غربال شده ضمن محرمانه خواندن این مرحله اذعان داشت: " ورود به تیمهای ملی همانطور که در گذشته نیز تشریح گردیده است پروسه ای تکنیکی دارد بدین معنا که برترین ها همیشه در حاشیه امنیت نیستند و فی الواقع شایسته ترین ها هستند که به عضویت قطعی تیم های ملی در می آیند. نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور وودبال آقایان و بانوان گزینش شده اند در واقع "غربال" شده اند و "نه انتخاب" و انتخاب نفرات اصلی در اردو اتفاق می افتد. اما این افراد استخوانبندی تیمهای ملی را تشکیل می دهند و ما در هر اردوی تیم ملی سعی می کنیم از وجود آنها استفاده نمایند چراکه از هر حیث این افراد جهت حضور در اردو فراخوان می شوند و به نحوی عضو تیم ملی خواهند بود".

وی در پایان اظهارات خود عنوان داشت:
" لازم می دانم از همکارانم بطور ویژه تشکر نمایم. برادر اجمندم محمد مهدی سعیدی، نائب رئیس انجمن و مدیر امور بین الملل فدراسیون گلف در تمامی موفقیت های انجمن و به پیش بردن اهداف ما سهم به سزایی را به خود اختصاص می دهد و انجمن بدون حضور وی ضعف بزرگی خواهد داشت؛ مهدی سعیدی علیرغم اینکه جوانترین عضو کمیته فنی هستند سرشار از تجربه آموزشی، تحرک، نوآوری و تفکر بین المللی هستند و حتی نبود یک روزه ایشان در امور بین الملل فدراسیون هم تاثیر منفی می گذارد؛ لذا بر خود فرض می دانم که در همینجا از ایشان به سهم خود تقدیر و تشکر نمایم. آقایان داوود آشتیانی و مهدی ترحمی از دیگر افراد موثر و فی الواقع از ستونهای مستحکم انجمن هستند که با تکیه بر تجربه و درایت این دو عزیز همواره توانسته ایم در مسیر موفقیت گام برداریم".

تیم وودبال بانوان فارس مقام سوم، دومین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور را کسب کرد

روز جمعه مورخ 6 تیرماه 93 دومین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور در بخش بانوان با میزبانی هیات گلف استان فارس برگزار گردید.

بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن وودبال کشور، این رویداد که به شایستگی و با همکاری فراوان هیات گلف استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان زرقان، با حضور قریب به 30 نفر ورزشکار از 8 استان سمنان، فارس، گیلان، همدان، کرمان، قم و کرمانشاه و آذربایجان شرقی انجام شد.

در این رویداد که از سطح فنی و رقابتی بسیار بالایی برخوردار بود، در بخش انفرادی خانم ها عاطفه اسماعیلی از استان کرمان با کسب مجموع امتیاز 72 توانست بر سکوی نخست ایستاده و گردن آویز طلای این مسابقات را از آن خود نماید. محبوبه یحیایی از استان سمنان با یک امتیاز اختلاف و با کسب امتیاز73 حائز نشان نقره و عنوان دومی مسابقات گردید و بهناز قدس از سمنان، با امتیاز 77 عنوان سومی مسابقات و مدال برنز بخش انفرادی این مسابقات را بدست آورد.

استان سمنان که در جمع امتیازات با استان کرمان برابری داشت پس از رقابت مجدد در یکی از میادین، تنها با یک امتیاز اختلاف پشت سر گذاشت و کاپ قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد تا استان کرمان نایب قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دهد.
در رده بندی سومی و چهارمی تیمی نیز، تیم فارس، نائب قهرمان دوره گذشته که ترکیب پر قدرتی را روانه این مسابقات کرده بود؛ پس از توقف با تساوی امتیاز در برابر تیم استان گیلان، با رقابت مجدد برترین امتیاز آوران خود در میدان چهارم توانست با برتری عنوان سومی تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.


شایان ذکر است در این رقابت ها، کاپ اخلاق برای اولین بار در میان جوائز مسابقات گنجانده شده بود که سارا نوروزی از استان گیلان به شایستگی و با اتفاق نظر کمیته فنی، عنوان برترین بازیکن اخلاق مدار مسابقات را به خود اختصاص داد.
تیم فارس را خانم ها : ساره جلالی حمیده سرکوبی شیرازی سمیه صالحی آباده و فاطمه عباس نژاد تشکیل داده بود.
در پایان، انجمن وودبال کشور از میزبانی شایسته هیات گلف استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان زرقان در برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال بانوان قدردانی نمود.