هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

رئییس هیات گلف استان فارس خبر داد: دوره آموزشی بهکاپ در شهرستان اقلید در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان فارس:  کریم لقمانی رئیس هیت گلف استان فارس با بیان اینکه دوره های آموزشی بهکاپ در شهرستان اقلید برگزار میشود گفت: دوره های مذکور در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی شهرستان اقلید با حضور بیش از 50 نفر از دانشجویان و علاقه مندان با مربیگری محمد حسین میرسلیمانی در دو نوبت  برگزارگردید .

وی در ادامه با تشکر از محمد حسین میرسلیمانی  از فعالیت بی وقفه ایشان گفت: دوره مذکور با حمایت دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی ، اموزش و پرورش شهرستان اقلید و سمن فرهنگی ورزشی اکسیر زندگی آن شهرستان در مجموعه ورزشی شادروان مختاری برگزار شد.   ادامه مطلب ...

کریم لقمانی سروستانی رییس هییت گلف استان فارس شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،مجمع انتخابات هییت گلف استان فارس با حضورآقایان دکتر کیکاوس سعیدی رییس فدراسیون گلف و حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و ۱۵ نفر از اعضا مجمع برگزار شد.

گفتنی است در این مجمع ،کریم لقمانی سروستانی با ۱۵ رای از ۱۵ رای برای ۴ سال دیگر بعنوان رییس هییت گلف استان فارس انتخاب شد.


اولین دوره آموزشی بهکاپ در اقلید استان فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،راحله عباسی رییس کمیته بهکاپ هیات گلف استان فارس از برگزاری اولین دوره آموزشی و کارگاهی بهکاپ در دو بخش تئوری و عملی دراستان فارس خبر داد .

عباسی خاطر نشان کرد: دوره نامبرده در پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۱ و ۱۲ آذر در مجموعه ورزشی انقلاب و سالن حجاب در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی این شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

عباسی در ادامه افزود این دوره آموزشی به دعوت از اداره کل ورزش و جوانان اقلید و همت کمیته بهکاپ استان و هیات گلف اقلید با حضور آقایان محسن سالاری مشاورمدیرکل ورزش و جوانان و کریم لقمانی ریاست هیات گلف و کریم نام آور نایب رییس هیات گلف با موفقیت برگزار شد .

عباس ولی خانی سرپرست انجمن کروکت شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،با حکم دکتر کیکاوس سعیدی رییس فدراسیون گلف عباس ولی خانی سرپرست انجمن کروکت فدراسیون گلف شد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای عباس ولی خانی
با سلام
با استناد به مجوز شماره 17904/3/ص مورخ 28/7/1395 معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به عنوان "سرپرست انجمن کروکت فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران" منصوب میشوید.

لازم است در راستای تعمیم و فراگیر نمودن این رشته ورزشی و با بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحب نظران و در راستای اهداف فدراسیون گلف و وزارت ورزش و جوانان در زمینه توسعه همگانی و قهرمانی و در چارچوب قوانین و مقررات این فدراسیون اهتمام لازم معمول داشته و نتایج حاصله را بصورت ادواری گزارش فرمائید.
کیکاوس سعیدی
رئیس فدراسیون


اسامی پذیرفته شدگان در دوره داوری درجه3 وودبال اعلام شد

به گزارش رابط عمومی انجمن وودبال کشوراسامی پذیرفته شدگان دردوره داوری درجه 3 وودبال چمنی وساحلی به شرح زیر اعلام شد

رضاخراسانی نژاد ، کرمان

حمدکریمی فخر، کرمان

ایمان عوض پور ، کرمان

امیراسدی پور ، کرمان

سوسن صنعتی ، کرمان

عاطفه اسماعیلی دستجردی ، کرمان

رحیمه عوض پور ، کرمان

مژده امیرعبدالهیان ، فارس

زوشاشریفی ، فارس

نادرکرمی ، فارس

راحله عباسی ، فارس

صدیقه شجاعی ، فارس

مصطفس خداکرمی ، فارس

زهرارحیمی ، فارس

منصوره منادی ، فارس

حمیده سرکوبی شیرازی ، فارس

ساره جلالی ، فارس

سمیه صالحی آباده ، فارس

مرتضی محمدی ، فارس

محمدحسین میر سلیمانی ، فارس

افشین عابد ، فارس

محمدرضاصلوتی ، فارس

سیداحمدزرقانی ، فارس

محسن لقمانی سروستانی ، فارس

سیدجوادکشاورز مویدی ، فارس

معصومه نادری مارالایی ، آ شرقی

روشنک فرزانی ، آ شرقی

مانده تقی پورحلاجان ، آ شرقی

زهرانراقی اصل ، آ شرقی

مریم اکبر زاده ، گیلان

سارانوروزی ، گیلان

اعظم خودکار ، قم

بهروز صادقی ، قم

گفتنی است این دوره ازتاریخ هفتم لغایت نهم مهرماه برای اولین بار (چمنی وساحلی )دراستان فارس شیراز وزرقان با تدریس مهردادجمشیدی ومحمد مهدی سعیدی مدرسین بین المللی برگزارشد