هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

کروکودیل‌ در زمین گلف

زمانی که تور پیشرفته گلف در باشگاه زوریخ برگزار می‌شد، تماشاچیان متوجه وجود کروکودیل‌ در کنار حفره‌شنی که در وسط زمین گلف قرار دارد شدند.                                                                                                         باشگاه خبرنگاران: وجود یک کروکودیل‌ در زمین گلف، تور‌ گلف پیشرفته باشگاه زوریخ در شهر نییوا‌اورلاندز را به تعویق انداخت.                                                                                                                                   به گزارش دیلی‌میل، زمانی که تور پیشرفته گلف در باشگاه زوریخ برگزار می‌شد، تماشاچیان متوجه وجود کروکودیل‌ در کنار حفره‌شنی که در وسط زمین گلف قرار دارد شدند.
کروکودیل‌ که ناگهانی وارد زمین باشگاه زوریخ شده بود با بحث مشکلاتی از جمله به تعویق انداختن بازی و به هم ریختن فضای مسابقه شد و این بازی ساعاتی عقب افتاد.

گفتنی است؛ در این بازی جاستین‌ ژزو‌بوبا واتسوتون‌ دو تا از شاخص‌ترین بازیکنان گلف‌ جهان حضور داشتند.

حضور جامعه گلف کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری



رئیس فدراسیون گلف گفت:با توجه به اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری جامعه ورزش کشور در این دوره از انتخابات،لازم است تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان به عنوان خیل عظیمی از مردم ایران پای صندوق های رای بروند و با این اقدام از دستاوردهای انقلاب و خون شهدای گرانقدر صیانت و پاسداری کنند.

سعیدی در ادامه افزود؛جامعه گلف کشور در این حماسه مهم سیاسی حضور و انشاءالله با انتخاب فرد اصلح آینده درخشانی در پیش روی ملت بزرگ کشورمان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین خاطر نشان ساخت؛با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در انتخابات و همچنین دیدار ایشان با ورزشکاران که در بر گیرنده ابعاد مختلف ورزش از جنبه های مختلف علمی،فنی و اخلاقی است می بایست همگی در این امر مهم شرکت نمائیم.

گلف ایران در حال پوست اندازی است


سعیدی:گلف ایران در حال پوست اندازی است
رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه حضور «هری زرووس» مربی بین المللی گلف در ایران دستاوردهای مطلوب و مفیدی داشت، گفت: فدراسیون گلف در حال پوست اندازی است و در چهار چوب برنامه های تدوین شده حرکت می کند.

«کیکاوس سعیدی » رئیس فدراسیون گلف در ادامه افزود: کلاسهایی در سه گروه متفاوت با هماهنگی فدراسیون جهانی و مرکز توسعه گلف جهان A&R برای این مدرس بین المللی طی مدت حضور وی در ایران برگزار کردیم.

وی گفت:این مربی ارشد به عنوان نماینده R&A(مرکز توسعه گلف جهان)بازدیدی از زمینهای گلف خوزستان انجام و پس از آن طی جلسه ای که با حضور دیگر مسئولین صورت گرفت مشکلات و کاستی های گلف کشور از لحاظ زیر ساخت و تجهیزات استاندارد تمرینی و آموزشی مورد بررسی و مقرر شد گزارشی از آخرین وضعیت گلف در ایران به مرکز توسعه گلف جهان ارائه شود.

زرووس همچنین سرمایه گذاری و استفاده از گروههای سنی پایه و نوجوانان را در راستای تقویت و تحکیم تیم های ملی ضروری و بر حضور ملی پوشان در رقابتهای آماتور جهان که برای هر کشور به عنوان یک مزیت محسوب می شود تاکید کرد.

این مربی بین المللی در دوره های آموزشی شرکت کنندگان را با طرز انجام نکات فنی و آنالیز کردن و نحوه صحیح انجام حرکات رشته ورزشی گلف آشنا و نسبت به رفع مشکلات فنی گلفبازان اقدامات لازم را انجام داد.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه گفت:هری زرووس پس از سفر به خوزستان و دیداربا گلفبازان و ملی پوشان از پتانسیل و ظرفیت بازیکنان این استان تمجید و در این سفر وی از نزدیک نظاره گر بازی گلفبازان خوزستانی بود و پس از اتمام رقابتها نکاتی را از لحاظ فنی به شرکت کنندگان یادآورشد؛ ضمن اینکه از طراحی مناسب و خوب زمین گلف اهواز سخن گفت و مسئولین استانی را نسبت به چمن کردن این زمین ترغیب نمود.

این مربی بین المللی گلف همچنین دیدارهایی با معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک داشت و در این دیدارها رضایت خود را از روند و پیشرفت گلف در ایران ابراز داشت.

کیکاوس سعیدی در پایان خاطر نشان ساخت؛فدراسیون گلف در حال پوست اندازی است و در چهار چوب برنامه های تدوین شده حرکت می کند و با نگاهی عالمانه و رویکردی علمی و بر اساس تفکرات بلند مدت و برنامه محوری به سمت نقطه مطلوب گام برمی دارد.

فستیوال تابستانه تفریحی ورزشی مجموعه انقلاب برگزار می‌شود

همزمان با نیمه شعبان:
فستیوال تابستانه تفریحی ورزشی مجموعه انقلاب برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) با مشارکت وزارت ورزش و جوانان 2 لغایت 8 تیر ماه جاری فستیوال تابستانه در محل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،این فستیوال با مشارکت وزارت ورزش و جوانان،اتحادیه تولید گنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس با برگزاری برنامه هایی متنوع برگزار می گردد
بر همین اساس برنامه های اصلی این فستیوال به شرح ذیل می باشد:
-مراسم افتتاحیه به همراه ویژه برنامه جشن نیمه شعبان با حضور مسئولین،هنرمندان و ورزشکاران نامی کشور
- برپایی نمایشگاه ورزش و تفریحات با رویکرد معرفی برندهای برتر و تجهیزات و ملزومات ورزشی و تفریحی و صنایع مرتبط
- برپایی پایگاه‌های استعداد یابی فدراسیون‌ها،انجمن‌های ورزشی و باشگاه‌های حرفه‌ای
-برگزاری مراسم مزایده لباس قهرمانان و بازیکنان مطرح باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
در همین راستا از هیاتهای گلف استانی سراسر کشوردر خصوص هماهنگی و حضور قهرمانان و چهره های برتر گلف جهت حضور در این فستیوال و نمایشگاه دعوت می شود.
قابل ذکر است نمایشگاه تجهیزات ورزشی گلف در این فستیوال دایر می باشد.