هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

بانوی شایسته فارسی به عضویت تیم ملی وودبال درآمد

حمیده سرکوبی شیرازی با درخشش در مسابقات مختلف کشوری و اردوهای انتخابی،افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی وودبال ایران را به دست اورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ورزش و جوانان فارس،شیرازی که از کارشناسان ورزش و جوانان فارس است با ممارست و پشتکار زیاد پله های ترقی را به سرعت طی کرد و به عضویت تیم ملی در آمد تا به عنوان نماینده فارس در مسابقات اسیایی تایلند نیزشرکت کند .
این ورزشکارشایسته که ازابتدا این رشته نوپا وسخت که نیاز به تمرکز دارد را انتخاب کرد با هدف رسیدن به مدارج عالی عزم خود را جزم کرد که ثمره این پشتکار و علاقه مندی نیز رسیدن به پیراهن پرافتخار تیم ملی بود که محقق شد.

با انتخاب شیرازی به عنوان بازیکن تیم ملی اکنون نیز او سفیر ورزشی ایران است و کارش تازه اغاز شده است ازاین رو باید تمرینات خود را بیشترکند تا در مسابقات اسیایی تایلند بتواند به مدال دست یابد و این کار شدنی است همانگونه که به تیم ملی رسید کسب مدال اسیا و قرار گرفتن بر سکوی قهر مانی این قاره کهن نیزدور از دسترس این بانوی بااخلاق و ورزشکار فارس نیست.

لازم به ذکر است در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی 10 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند که تنها چهار نفر می توانستند در مسابقات اسیایی شرکت نمایند که شیرازی در رده نخست این انتخاب قرار گرفت .
مسابقات آسیایی 2015 وودبال، اوایل تیرماه سالجاری در کشور تایلند برگزار می گردد.
پایگاه خبری تحلیلی ورزش و جوانان فارس ضمن گفتن تبریک به این بانوی ورزشکار برایش در مسابقات اسیایی ارزوی موفقیت دارد.


نقل از : سایت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس





ترکیب تیم ملی وودبال کشور مشخص شد


با تصمیم کمیته فنی و اجماع نظر کادر اجرائی انجمن وودبال، ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی 2015 تایلند مشخص گردید. 

بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن وودبال کشور؛ کمیته فنی با مشخص نمودن اعضاء تیم ملی و بررسی نحوه انتخاب نفرات نسبت به اعلام نتایج این تصمیم گیری در دو بخش آقایان و بانوان به شرح ذیل اقدام کرد:

در بخش آقایان، حسین یاسمی و محمدرضا فغانی از استان سمنان در اردوی انتخابی تیم ملی بعنوان دونفر اول از ترکیب سه نفره تیم ملی آقایان انتخاب شدند. جهت انتخاب نفر سوم این بخش، یک دور اسکورگیری بین سایر نفرات اردو متشکل از آقایان محمد کریمی فخر و غلامرضا عزیززاده از استان کرمان و علی منفرد از استان قم برگزار خواهد شد. 

در بخش بانوان، حمیده سرکوبی شیرازی از استان فارس، بهناز قدس از استان سمنان و مینا عظیمی پارسا از استان همدان بعنوان سه نفر اول از ترکیب چهار نفره تیم ملی بانوان انتخاب شدند. جهت انتخاب نفر چهارم این بخش نیز، یک دور اسکورگیری بین سایر نفرات اردو متشکل از خانمها مریم اکبرزاده از استان گیلان، عاطفه اسماعیلی از استان کرمان و معصومه نادری از استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد. 

بر این اساس؛ تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی با ترکیب 4 ورزشکار خانم و 3 ورزشکار آقا، پس از طی روال قانونی اعزام و در صورت اخذ مجوز شورای برون مرزی و تامین منابع مالی، به مسابقات اعزام خواهد شد. 
خاطرنشان می سازد، زمان و نحوه برگزاری انتخابی نفرات باقیمانده تیم ملی متعاقبا به هیئت های گلف استانهای مذکور اعلام می گردد.