هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

برای توسعه هر چه بیشتر ورزش گلف در فارس همکاری خواهیم کرد.

برای توسعه هر چه بیشتر ورزش گلف در فارس همکاری خواهیم کرد.
به گزارش سامانه خبری ورزش و جوانان فارس امیر سرتیپ حشمت اله گودرزی در نشست با کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف بیان داشت : در این جلسه راهکارهای حمایت ارتش از این رشته ورزشی در فارس مطرح شد.
وی افزود: با توجه به امکانات گسترده ارتش در منطقه و علاقه مندی به توسعه رشته هایی همچون گلف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و اعتقاد داریم ورزش بهترین راهکار برای جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی و پدیده خانمانسوز اعتیاد است .
وی ضمن تقدیر از حضور رییس فدراسیون گلف در استان فارس به جهت بازدید از امکانات این رشته ورزشی گفت: در این جلسه مقرر گردید زمین گلف در مجموعه باغ عفیف آباد و مرکز فرماندهی پشتیبانی منطقه دو احداث گردد تا علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند از این امکانات استفاده نمایند .
کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف نیز با اشاره به همکاری فرمانده پشتیبانی منطقه دو ارتش با ورزش گفت : حمایت دستگاه های نظامی از ورزش فرصت مناسبی برای دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس بوجود آورده که جای تقدیر دارد.
وی حضور پشتیبانی منطقه دو در ورزش و فعالیت در رشته های مختلف ورزشی منحصر به فرد توصیف کرد و ادامه داد : حمایت این فرماندهی از ورزش می توانند به عنوان بازوی توانمند این مقوله در فارس قلمداد شود و امیدوارم مسوولان ورزش و جوانان فارس و شهر شیراز از این فرصت بهره لازم را ببرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد