هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

ایجاد دو زمین مینی گلف در شیراز/ برگزاری کلاس های آموزشی


لقمانی به مهر خبر داد:
ایجاد دو زمین مینی گلف در شیراز/ برگزاری کلاس های آموزشی
شیراز- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت گلف استان فارس گفت: با همکاری شهرداری شیراز دو زمین مینی گلف در این شهرستان ایجاد شده تا بدین وسیله زمینه لازم برای راه اندازی مطلوب این ورزش در استان فراهم شود.

کریم لقمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با برنامه ریزیهای انجام شده و به واسطه همکاری مناسب شهرداران مناطق 5 و 7 شیراز دو زمین مینی گلف با مساحت بیش از 2هزار و 500 متر مربع در شیراز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: طی هفته های آینده با حضور رئیس فدراسیون گلف ، شهردار شیراز، مسئولان استانی این دو زمین افتتاح می شود تا بدین وسیله علاقمندان بتوانند این ورزش مفرح و خانوادگی را در شهر شیراز  انجام دهند.

برگزاری کلاسهای آموزشی گلف

رئیس هیئت گلف استان فارس همچنین تصریح کرد: از دی ماه سال جاری نیز کلاس هاس آموزشی، توجیهی و مربیگری گلف برای علاقمندان به این رشته در شهر شیراز برگزار می شود.

لقمانی اضافه کرد: افراد علاقمند در شهر شیراز و سایر شهرستان های استان فارس تا پایان آذر ماه سال جاری می توانند برای شرکت در این کلاس ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین تاکید کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان فارس و بخش های تابعه که فاقد هیئت گلف هستند نیز در صورت تمایل می توانند نسبت به معرفی رئیس هیئت شهرستان خود  به هیئت گلف استان فارس اقدام کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد