هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

تلاش برای بومی کردن ورزش گلف در سطح کشور

سعیدی مطرح کرد:
تلاش برای بومی کردن ورزش گلف در سطح کشور
شیراز- خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون گلف کشور گفت: برای بومی کردن، توسعه و تعمیم ورزش گلف در سطح کشور تلاش های فراوانی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیکاوس سعیدی  ظهر دو شنبه در نشست هم اندیشی شورای راهبردی گلف استان فارس اظهار داشت: امروزه گلف ورزشی اشرافی نیست بلکه تمامی افراد می توانند برحسب توانایی و استعداد خود در این رشته فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به المپیکی شدن ورزش گلف از هم اکنون فعالیتهای لازم برای حضور ایران در مسابقات المپیک برزیل و کسب موفقیت در این رقابتها آغاز شده است.

رئیس فدراسیون گلف کشور اضافه کرد: به واقع مسئولان این رشته در سطح کشور به دنبال این موضوع هستند که از ظرفیت ورزش گلف برای ارتقای ورزش کشور و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی استفاده کنند.

سعیدی سپس از  تلاشهای انجام شده برای ارتقاء جایگاه گلف ایران در سطح جهان خبر داد و بیان کرد: ایران در زمینه گلف استعداد های فراوانی دارد که با برنامه ریزی مناسب و ایجاد امکانات لازم  برای افراد علاقه مند در آینده می توان شاهد ارتقای جایگاه گلف ایران درسطح جهان بود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری شیراز عنوان کرد: استان فارس و به ویژه شهر شیراز با توجه به پتانسیلهای مناسبی که دارد در آینده می توانند یکی از قطبهای اصلی گلف کشور شود از این رو لازم است مسئولان به شکل مناسب از این ورزش در فارس حمایت کنند.

رئیس فدراسیون گلف کشور تاکید کرد: با توجه به پتانسیل مناسب فارس فدراسیون در زمینه امکانات و اعزام مربی برای برگزاری دوره های مختلف نگاه ویژه ای به این استان خواهد داشت تا گلف بتواند به شکل مطلوب در فارس گسترش یابد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد