هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

نشست راهبردی شورای گلف استان فارس برگزار شد

نشست راهبردی شورای گلف استان فارس برگزار شد
شیراز- خبرگزاری مهر: نشست راهبردی شورای گلف استان فارس باحضور مسئولان مربوطه در اداره ورزش و جوانان استان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که ظهر دوشنبه برگزارشد، رئیس فدراسیون گلف ، مدیرکل و مسئولان ورزش و جوانان فارس، شهرداران مناطق 5 و7 شهرداری شیراز، مسئول تربیت بدنی شهرداری شیراز و جوانان، مسئولان هیئت گلف فارس حضور داشتند.

در ابتدایی مراسم رئیس هیئت گلف استان فارس ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری شیراز در زمینه احداث زمین مینی گلف گفت: در شرایط کنونی برای فضای مورد نیاز برای مینی گلف در شیراز فراهم شده است و فدراسیون نیز تجهیزات لازم برای انجام این ورزش مفرح را به هیئت ارسال کرده است.

کریم لقمانی ادامه داد: برای ایجاد باکس های مخصوص در زمین مینی گلف استاندارد لازم است تا اداره ورزش و جوانان تدابیر لازم را بیاندیشیند تا بعد ازاین مردم شیراز بتوانند به شکل مناسب و مطلوب این ورزش را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط شهرداری شیراز گفت: اولین قدم برای قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط شهرداری شیراز ثبت باشگاهی به نام این ارگان است تابدین وسیله فعالیت های انجام شده شناسنامه دار شود.

در این مراسم رئیس فدراسیون گلف و شهرداران مناطق 5و 7 نیز نقطه نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت تصمیم گرفته شده با همکاری مشترک ، هیئت گلف استان، اداره ورزش و جوانان فارس و شهرداری شیراز زمین های مینی گلف ایجاد شده به شکل مناسب باکس گذاری شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد