هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

کیکاوس سعیدی بامدیر کل ورزش و جوانان شیراز دیدار کرد

در راستای توسعه گلف سراسر کشور
کیکاوس سعیدی بامدیر کل ورزش و جوانان شیراز دیدار کرد

رئیس فدراسیون گلف در ادامه سفرهای استانی و در جهت توسعه گلف سراسر کشور روز گذشته به استان فارس سفر و از امکانات و تجهیزات ورزشی گلف این استان بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این سفر کیکاوس سعیدی با مدیرکل ورزش و جوانان استان(غلامرضا کمانه) ، رئیس هیات گلف استان (کریم لقمانی) و تنی چند از ورزشکاران این رشته ورزشی دیدار و طی جلسه ای که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد به گفتگو با افراد فوق پرداخت .
کیکاوس سعیدی در این جلسه با توجه به پتانسیل موجود در استان، از فارس به عنوان نطقه ای مستعد از لحاظ قهرمان پروری یاد کرد و در جهت توسعه و پیشرفت گلف در استان،از 2 زمین مینی گلف که با همت شهرداری منطقه 5و 7 مراحل پایانی آن در حال انجام است بازدید به عمل آورد.
رئیس فدراسیون گلف در جمع مسئولین و سایر حاضرین از گلف به عنوان ورزشی جذاب برای تمام گروههای سنی یاد کرد و از مساعدت و همکاری شهرداری شیراز در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی سخن گفت.
لازم به ذکر است در نشست روز گذشته مقرر شد فدراسیون در زمینه اعزام مربی ، کارشناس ، تجهیزات و آموزش این رشته در استان اقدامات لازم را بعمل آورد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد