هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

کلاس توجیهی مربیگری گلف درشیراز برگزار شد

شیراز- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت گلف استان فارس گفت: به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی ایران یک دوره کلاس توجیهی مربیگری گلف برای بانوان و آقایان با حضور علاقه مندان به این رشته در شهر شیراز برگزارشد.

کریم لقمانی در گفتگو باخبرنگار مهر اظهار داشت: کلاس توجیهی مربیگری گلف در شیراز با موافقت فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در زمین مینی گلف شهرداری منطقه 7 شیراز و زمین چمن مصنوعی دانشگاه شیراز ازتاریخ 20 تا22 بهمن ماه برگزارشد.

وی ادامه داد: دوره های عملی این کلاس زیر نظر "علی سلحشور" مربی فدراسیون گلف و با همکاری "نادرکرمی" مربی گلف استان همچنین "زهرافروزان"(مسوول کمیته مینی گلف هیات استان) از گلف بازان مطرح کشور برگزار شد و کلاسهای تئوری نیز زیر نظر"مریم ساسان فر"(مسوول کمیته آموزش و پژوهش هیات گلف استان} کارشناس ارشد تربیت بدنی ومدرس دانشگاه انجام شد.

رئیس هیئت گلف استان فارس سپس بیان کرد: درراستای تشویق افراد حاضر در دوره توجیهی مربیگری گلف ،بعد از این برنامه های آموزشی از جمله دراختیار قرار دادن وسائل تمرینی گلف . زمین گلف و کلاسهای آموزشی تئوری به رایگان دراختیار این گروه قرار می گیردتا این افراد با جدیت، خود را برای حضور درکلاس های مربیگری درجه 3 و نیز مسابقات کشوری آماده کنند.

لقمانی همچنین ضمن تقدیر از "مهندس سعید معصومی" شهردار منطقه 7 و مسئولان دانشگاه شیراز که در زمان برگزاری دوره مساعدت وهمکاری لازم را با هیئت گلف استان داشتند،ابراز امیدواری کرد که در آینده با تلاش بیشتر علاقه مندان و ورزشکاران گلف این رشته در فارس به جایگاه واقعی خود برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:46

سلحشور جک نیکلاس ایران حیف قدرشو نمیدونه این فدراسیون

سلام و سپاس از تذکر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد