هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

گلف ایران در حال پوست اندازی است


سعیدی:گلف ایران در حال پوست اندازی است
رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه حضور «هری زرووس» مربی بین المللی گلف در ایران دستاوردهای مطلوب و مفیدی داشت، گفت: فدراسیون گلف در حال پوست اندازی است و در چهار چوب برنامه های تدوین شده حرکت می کند.

«کیکاوس سعیدی » رئیس فدراسیون گلف در ادامه افزود: کلاسهایی در سه گروه متفاوت با هماهنگی فدراسیون جهانی و مرکز توسعه گلف جهان A&R برای این مدرس بین المللی طی مدت حضور وی در ایران برگزار کردیم.

وی گفت:این مربی ارشد به عنوان نماینده R&A(مرکز توسعه گلف جهان)بازدیدی از زمینهای گلف خوزستان انجام و پس از آن طی جلسه ای که با حضور دیگر مسئولین صورت گرفت مشکلات و کاستی های گلف کشور از لحاظ زیر ساخت و تجهیزات استاندارد تمرینی و آموزشی مورد بررسی و مقرر شد گزارشی از آخرین وضعیت گلف در ایران به مرکز توسعه گلف جهان ارائه شود.

زرووس همچنین سرمایه گذاری و استفاده از گروههای سنی پایه و نوجوانان را در راستای تقویت و تحکیم تیم های ملی ضروری و بر حضور ملی پوشان در رقابتهای آماتور جهان که برای هر کشور به عنوان یک مزیت محسوب می شود تاکید کرد.

این مربی بین المللی در دوره های آموزشی شرکت کنندگان را با طرز انجام نکات فنی و آنالیز کردن و نحوه صحیح انجام حرکات رشته ورزشی گلف آشنا و نسبت به رفع مشکلات فنی گلفبازان اقدامات لازم را انجام داد.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه گفت:هری زرووس پس از سفر به خوزستان و دیداربا گلفبازان و ملی پوشان از پتانسیل و ظرفیت بازیکنان این استان تمجید و در این سفر وی از نزدیک نظاره گر بازی گلفبازان خوزستانی بود و پس از اتمام رقابتها نکاتی را از لحاظ فنی به شرکت کنندگان یادآورشد؛ ضمن اینکه از طراحی مناسب و خوب زمین گلف اهواز سخن گفت و مسئولین استانی را نسبت به چمن کردن این زمین ترغیب نمود.

این مربی بین المللی گلف همچنین دیدارهایی با معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک داشت و در این دیدارها رضایت خود را از روند و پیشرفت گلف در ایران ابراز داشت.

کیکاوس سعیدی در پایان خاطر نشان ساخت؛فدراسیون گلف در حال پوست اندازی است و در چهار چوب برنامه های تدوین شده حرکت می کند و با نگاهی عالمانه و رویکردی علمی و بر اساس تفکرات بلند مدت و برنامه محوری به سمت نقطه مطلوب گام برمی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد