هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

دیدار ریاست فدراسیون گلف با استاندار فارس

کیکاوس سعیدی با استاندار فارس دیدار کرد 


رئیس فدراسیون گلف در راستای تعمیم و توسعه گلف کشور روز گذشته به استان فارس سفر و درخصوص احداث زمین گلف در شیراز با استاندار دیدار کرد.  

                    



به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این سفر سعیدی با مهندس صادق عابدین( استاندار فارس)، غلامرضا کمانه (مدیر کل ورزش و جوانان استان) ، کریم لقمانی (رئیس هیات گلف استان) و تنی چند ازپیش کسوتان و اعضاء هیات رئیسه و هیات مدیره گلف استان ، دیدار و طی جلسه ای که در محل استانداری برگزار شد مذاکره و تبادل نظر به عمل آورد.

کیکاوس سعیدی در این جلسه با توجه به ظرفیت ها و مزیت های موجود در استان، از فارس به عنوان نطقه ای مستعد از لحاظ قهرمان پروری یاد کرد و از حمایتهای مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات گلف استان قدردانی نمود.

بر اساس این گزارش صادق عابدین، گلف را به عنوان ورزشی جذاب برای تمام گروههای سنی معرفی و از مساعدت و همکاری استانداری در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی سخن گفت،همچنین وی طی دستور ویژه ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان، خواستار بررسی شرایط در زمینه توانمندی مالی و اقتصادی پروژه توسط بخش خصوصی ُگردید .

لازم به ذکر است رئیس هیان گلف استان نیز از احداث 2 زمین مینی گلف در پارکهای شهری شیراز خبر داد و مقرر شد فدراسیون نیز در زمینه اعزام مربی ، کارشناس ، تجهیزات و آموزش این رشته در استان اقدامات لازم را بعمل آورد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد