هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

کیکاوس سعیدی در اجلاس کنفدراسیون گلف آسیا_پاسفیک شرکت کرد


اجلاس دو سالانه کنفدراسیون گلف آسیا_پاسفیک مورخ 13 نوامبر 2013 (22 آبان)با حضور کشورهای عضوکنفدراسیون گلف آسیا_ اقیانوسیه در سالن کنفرانس هتل دوزیت آیلند چیانگ رای در تایلند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ،کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ایران در این اجلاس شرکت و طی دیدار و گفتگوهای خود با روسای فدراسیونهای گلف کشورهای حوزه غرب آسیا در جلسه، در خصوص برگزاری مسابقات ادواری غرب آسیا، اعزام مربی به ایران و برگزاری تورنمنت های اوپن گلف در سطوح مختلف به بحث و تبادل نظر با همتاهای خود پرداخت.
در این نشست مسئولین جدید کنفدراسیون گلف آسیا_پاسفیک معرفی و همچنین امارات به عنوان میزبان دور بعدی این رقابتها انتخاب گردید.
بر اساس این گزارش کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف کشورمان از آقایان داتو توماس لی و کی جی لی رئیس و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا_پاسفیک جهت بررسی وضعیت و توسعه گلف در ایران دعوت بعمل آورده و مقرر شد افراد مذکور خرداد ماه سال آینده به ایران سفر کنند.
رقابتهای گلف آسیا_ پاسفیک از دو روز گذشته آغاز و طی امروز و فردا و پس از پشت سر گذاشتن 4 دور متوالی با مشخص شدن تیمها و نفرات برتر انفرادی به پایان خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد