هیات گلف استان فارس
هیات گلف استان فارس

هیات گلف استان فارس

رئیس هیات گلف مازندران انتخاب شد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف؛در مجمع عمومی هیات گلف مازندران که با حضور کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف، احمد سعادتمند و هاشم جمشیدپناه مدیرکل و معاون ورزش و جوانان مازندران و اعضا مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شد، محمدرضا رنجبر با کسب 18 رای به عنوان رئیس هیئت گلف مازندران منصوب شد.
این مجمع در حالی در ساری برگزار شد که محمدرضا رنجبر بدون رقیب و به عنوان تنها کاندیدا حضور داشت که از 18 رای ماخوذه با کسب 18 رای هدایت گلف مازندران را به مدت چهار سال در اختیار گرفت.
کیکاووس سعیدی ، رئیس فدراسیون گلف ایران اظهار داشت: ورزش گلف در کشور به مرور زمان در حال رشد و توسعه است که باید حضور ورزشکاران در مسابقات المپیک،جهانی و آسیایی رقابت بین ورزشکاران این رشته حساس‌تر می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت ورزش گلف در 21 استان کشور گفت: در مدت دو سال پس از سرمایه‌گذاری در ورزش گلف در رنکینگ جدید جهانی هشت پله صعود داشت که این صعود می‌تواند خبر بسیار خوبی برای جامعه ورزش گلف کشور باشد.
رئیس فدراسیون گلف با اشاره به مظلومیت این ورزش در کشور یادآور شد: این ورزش حدود 97 سال پیش توسط انگلیسی‌ها در شهر مسجد سلیمان تشکیل شد و سپس در تهران نیز قدمت 56 ساله دارد، اما به علت عدم حمایت سرمایه‌گذاران جایگاه خوبی در کشور نداریم.
وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران مازندرانی در کشور ابراز داشت: مازندران با توجه به منطقه توریستی،استعداد درخشان و مدیریت خوب می‌تواند بهترین منطقه برای فعالیت،رشد و توسعه ورزش گلف در کشور و حتی منطقه خاورمیانه شود.
سعیدی با اشاره به فعالیت،استعداد و طبیعت زیبای مازندران گفت: تعجب می‌کنم با توجه به ظرفیت خوب ورزش در استان چرا ورزش گلف تاکنون در مازندران فعالیت خاصی نداشته است.
وی مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران گلف را عدم حمایت سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: با نگاه ویژه وزارت ورزش،تلاش روسا،ورزشکاران و مربیان جایگاه ورزش گلف ایران در جهان تغییر می‌کند.
سعیدی در پایان مهم‌ترین مشکل ورزش گلف را نبود زمین استاندارد در کشور عنوان کرد و افزود: از سوی وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت بیشتر ورزشکاران و همچنین بحث کلان اعتبار و بودجه 21 کارگروه در بخش ورزش و 12 کارگروه در بخش جوانان تشکیل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد